  • 11. Data: 2009-03-24 22:36:12
    Temat: Re: OSA a telemarketerzy
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w
    wiadomości news:gqbm6o$bcn$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Ten jest dobry w te klocki.
    > Click --> http://www.youtube.com/watch?v=pgYarQbPHPo

    Niezłe!
    Ale też mam coś fajnego :)
    http://www.youtube.com/watch?v=I0t5fUC4jgc

    I już, jako oftopiczny bonusik (przy okazji przysłuchajcie się odgłosom
    w tle, na początku) Mocne!! NMSP :))
    http://www.youtube.com/watch?v=LpdEUwMaIpE

    --
    Gdy więc wszystkie sposoby ratunku upadły,
    Wśród serdecznych przyjaciół psy zająca zjadły.

  • 12. Data: 2009-03-25 12:57:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w
    wiadomości news:gq8vgi$aq5$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > IMO do wycieku informacji osobowych nie doszło (podałeś je
    > dobrowolnie do spisu abonentów), więc GIODO raczej nie.

    Poza tym sam numer to chyba jeszcze nie dane osobowe.

    > Za to jak rozumiem dostałeś niezamówioną informację handlową
    > drogą elektroniczną, a tym AFAIK zajmuje się UKE.

    Zabawa w tym ze jeszcze nie dostal informacji :-)

    A pani moze zaczac od "czy moge panu przekazac informacje o ofercie
    .." :-)

    J.

  • 13. Data: 2009-03-25 14:32:49
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    > Zabawa w tym ze jeszcze nie dostal informacji :-)
    >
    > A pani moze zaczac od "czy moge panu przekazac informacje o ofercie
    > .." :-)

    Ja proponuję... tylko nie wiem, czy z dobrej strony uderzam, ale kusi
    mnie - spisywać listę tych firemek i wrzucać wyniki na jakąś
    ogólnopolską listę spamerów telefonicznych?
    Coś, jak czarna lista (R.I.P. [']) PolSpam-u...

  • 14. Data: 2009-03-25 14:50:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sempiterna" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ogólnopolską listę spamerów telefonicznych?
    > Coś, jak czarna lista (R.I.P. [']) PolSpam-u...

    Walka z wiatrakami. Lista sie nie przejma tylko beda dzwonic dopoki
    sie to bedzie oplacac.

    A przestanie sie oplacac jesli bedziemy przedluzac rozmowe i nic
    nie damy zarobic.
    Ewentualnie powiemy "prosze chwileczke zaczekac", muzyczka i
    odkladamy telefon.

    Albo dzwoncie do sekretarki prezesa w UKE i mowcie jakie to
    uciazliwe, niech wystapi z projektem stworzenia ogolnopolskiej bazy
    tych ktorzy wyrazili zgode na dzwonienie do siebie i oczywiscie
    obowiazkowego sprawdzania. I ma dotyczyc nie tylko sprzedawcow, ale
    tez innych organizacji, kosciolow, partii politycznych ..
    no nie, partii nie, bo taki projekt nie przejdzie :-)

    J.

  • 15. Data: 2009-03-26 06:46:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Zabawa w tym ze jeszcze nie dostal informacji :-)
    >
    > A pani moze zaczac od "czy moge panu przekazac informacje o ofercie

    Nie musi pytać, może od razu nawijać o ofercie i nie jest to zabronione.

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2009-03-26 12:18:16
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gqf8c5$1sh$1@news3.onet...

    > Nie musi pytać, może od razu nawijać o ofercie i nie jest to
    > zabronione.

    A ja może na to tak:
    http://www.youtube.com/watch?v=I0t5fUC4jgc
    :P :)

  • 17. Data: 2009-03-27 11:18:51
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    net.pl
    użytkownik *Sempiterna* napisał(a):

    > A ja może na to tak:
    > http://www.youtube.com/watch?v=I0t5fUC4jgc

    Ciekawe skąd takie "perełki" wyciekają? Przecież nie od dziadków

    --
    Big Jack
    //////