  • 11. Data: 2019-05-04 19:53:34
    Temat: Re: [OT] Czy reszta grupy też ma problemy z serwerem Atman?
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    heby <h...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Troche podziałało i znowu martwe. Bida.

    I tak mają go wyłączyć, więc nie ma sensu już sprawdzać czy jeszcze trochę
    dycha.

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Niemirowski

  • 12. Data: 2019-05-04 20:03:04
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-05-03 o 20:08, Krzysztof Gajdemski pisze:
> [...]
    Dokładnie też zauważyłem problemy.

    > A czemu nie użyjesz klasycznego serwera news, bo eternal-september nie
    Czasami to jest jedyny który działa.

    > jest wszędzie wpuszczany? Jeżeli masz problemy z Atmanem, możesz
    > (autoreklama) wypróbować news.neostrada.pl.
    Mnie nie wpuszcza i wiem że nie tylko mnie, a innych alternatyw za
    bardzo nie ma.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 13. Data: 2019-05-04 20:57:27
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-05-04 o 20:03, Janusz pisze:

    > Czasami to jest jedyny który działa.

    > Mnie nie wpuszcza i wiem że nie tylko mnie, a innych alternatyw za
    > bardzo nie ma.

    Z ciekawości sprawdziłem. Prosi o hasło i login.
    Po wpisaniu czegoś z sufitu nie wpuszcza.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2019-05-04 21:12:08
    Od: Ilona <i...@u...net>

    On 2019-05-04 06:01, jacek wrote:

    > Zareklamuję kolegi z grupy Adama Wysockiego: http://news.chmurka.net/
    >
    > Po wysłaniu do niego formularza http://news.chmurka.net/register.php
    > oraz dodaniu przez niego ręcznie do listy userów dostęp jest z każdego IP.
    > Jak na razie działa niezawodnie przeze mnie używany od ponad 5 lat.

    Dzięki. Admina kojarze jeszcze z czasów 0202122 :)

  • 15. Data: 2019-05-04 21:17:42
    Od: Ilona <i...@u...net>

    On 2019-05-04 19:48, heby wrote:

    > Lokalnego dostawcy etth.pl

    Może używają też adresów z 'Shared Address Space', czyli: 100.64.0.0/10
    a to wyglada, jak by klient łączył sie z Los Angeles.

  • 16. Data: 2019-05-04 21:26:49
    Od: Ilona <i...@u...net>

    On 2019-05-04 19:45, heby wrote:

    > Troche podziałało i znowu martwe. Bida.

    Czasem warto zwolnić adres i pobrać inny, nowy / jesli masz dynamiczny?

  • 17. Data: 2019-05-04 21:44:56
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@r...org.pl>

    Jest Sat, 4 May 2019 20:03:04 +0200, Janusz pisze:
    > Dokładnie też zauważyłem problemy.
    > Czasami to jest jedyny który działa.
    > Mnie nie wpuszcza i wiem że nie tylko mnie, a innych alternatyw za
    > bardzo nie ma.

    Napisz na adres u...@n...neostrada.pl bądź na priv (adres z
    sygnaturki poniżej) maila i podaj adres IP, z którego korzystasz podczas
    prób połączenia. Sprawdzimy co jest nie tak.

    To samo może zrobić każdy, kto również ma problemy z dostępem do serwera
    news.neostrada.pl.

    k.

  • 18. Data: 2019-05-04 22:03:21
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2019-05-04 o 21:44, Krzysztof Gajdemski pisze:

> [...]
    > prób połączenia. Sprawdzimy co jest nie tak.
    >
    > To samo może zrobić każdy, kto również ma problemy z dostępem do serwera

    Przesiadłem się na w/w. Z newsów korzystam od prawie 20 lat, to już
    będzie 4 albo 5 *wymuszona* przesiadka. Jakie są perspektywy dla tego
    serwera ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 19. Data: 2019-05-04 22:13:19
    Od: Janusz <j...@o...pl>

> [...]
    > prób połączenia. Sprawdzimy co jest nie tak.
    >
    > To samo może zrobić każdy, kto również ma problemy z dostępem do serwera
    Przeniosłem się do chmurki, dziękuję za zainteresowanie.
    Dziękuję Adamowi Wysockiemu za wpuszczenie mnie na serwer :)

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 20. Data: 2019-05-04 22:45:07
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/05/2019 21:26, Ilona wrote:
    > Czasem warto zwolnić adres i pobrać inny, nowy / jesli masz dynamiczny?

    Mam statyczny.