  • 21. Data: 2019-05-04 22:51:11
    Temat: Re: [OT] Czy reszta grupy też ma problemy z serwerem Atman?
    Od: Ilona <i...@u...net>

    On 2019-05-04 22:45, heby wrote:

    > Mam statyczny.

    Zauważyłem prawidłowość, że jak mam adres 100.82.X.X to nie mam
    uprawnień do servera a jak mam 100.83.X.X to działa.

  • 22. Data: 2019-05-04 22:52:14
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/05/2019 21:17, Ilona wrote:
    > Może używają też adresów z 'Shared Address Space', czyli: 100.64.0.0/10
    > a to wyglada, jak by klient łączył sie z Los Angeles.

    Adres jest statyczny, revdns wskazuje na *.etth.pl, wpisy na podstawie
    ripe.net wydają się być w porządku. Ja mysle że to nie wina konfiguracji
    IP Atmana tylko może ktoś z ksiegowych zapytał w końcu "to do czego
    mówicie, potrzebujecie ten nowy dysk bo chyba mi się przesłyszało?".

    Ktoś sobie wyobraża przejście na FB czy inną elektrodę jak już zamkną
    ostatni :D?

  • 23. Data: 2019-05-04 22:56:49
    Od: Ilona <i...@u...net>

    On 2019-05-04 22:52, heby wrote:

> [...]
    > mówicie, potrzebujecie ten nowy dysk bo chyba mi się przesłyszało?".
    >
    > Ktoś sobie wyobraża przejście na FB czy inną elektrodę jak już zamkną

    Uruchomi się newsy, które działają jak torrent, na zasadzie klient/server :)

  • 24. Data: 2019-05-05 00:47:25
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@r...org.pl>

    Jest Sat, 4 May 2019 22:03:21 +0200, PeJot pisze:
    > Przesiadłem się na w/w. Z newsów korzystam od prawie 20 lat, to już
    > będzie 4 albo 5 *wymuszona* przesiadka.

    Wszyscy musimy liczyć się z tym, że nieuchronnie zbliża się dzień, w
    którym nie będzie się na co przesiadać. Więc dobrze, że jeszcze jest
    jakiś wybór.

    > Jakie są perspektywy dla tego serwera ?

    System jest utrzymywany w trybie 24h/d. Na dzień dzisiejszy nie ma
    planów jego zamknięcia. Żadnych wiążących deklaracji odnośnie
    przyszłości dać nie mogę.

    k.

  • 25. Data: 2019-05-05 09:44:41
    Od: ń <k...@t...sie>

    Co to jest "poprawne skonfigurowanie domeny odwrotnej"?

    -----
    > od dnia 2012.06.28 dostęp do pisania i czytania możliwy jest także dla wszystkich
    użytkowników, którzy mają poprawnie

  • 26. Data: 2019-05-05 09:46:10
    Od: ń <k...@t...sie>

    Też miałem kłopoty z atmanem przez ostatnie kilka dni.

    -----

  • 27. Data: 2019-05-05 10:20:55
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-05-05 o 09:44, ń pisze:
    > Co to jest "poprawne skonfigurowanie domeny odwrotnej"?
    >

    > -----

    Widocznie masz źle skonfigurowaną domenę odwrotną, bo odpowiedzi Twoje
    pojawiają się przed cytatami. :-)

    Robert

  • 28. Data: 2019-05-05 10:52:05
    Od: ń <k...@t...sie>

    Ale czytnik google mnie popiera, po co zaczynać lekturę dnia od cycatów ;-)

    -----

  • 29. Data: 2019-05-05 11:32:48
    Od: "HF5BS" <v...@i...pl>

    "heby" <h...@p...onet.pl> wrote in message
    > Ktoś sobie wyobraża przejście na FB czy inną elektrodę jak już zamkną
    > ostatni :D?

    Ja coś odpale. Mam łącze 1000/40, IP zmienny, ale się jakiś DynDNS podepnie
    i wystawi domenę,na ruterze przekieruje port, komp jest, dysk 128GB nudzący
    się, serwer "runie" :)

  • 30. Data: 2019-05-05 11:34:47
    Od: "HF5BS" <v...@i...pl>

    "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net> wrote in message

    > Atam niedługo zostanie wyłączony. Ja się przeniosłem na news.neostrada.pl.
    > Co ciekawe, wpuścił mnie mimo, że nie korzystam z łącza Orange.

    Mnie Neo też wpuściła, UPC. Nie wiem, jak będdzie z T-Mobile..