  • 1. Data: 2012-09-16 22:11:43
    Temat: [OT] Plik WMA stary dziwny kodek z 1999r. Czym ugryźć w dzisiejszych czasach?
    Od: z <z...@u...pl>

    Mam nadzieję że starzy wyjadacze z tej grupy pomogą:-)
    Zebrało mi się na wspomnienia i odkopałem starą płytę CD na której
    upchałem muzykę z kaset magnetofonowych. Było to w czasach kiedy każdy
    megabajt się liczył. Pamiętam że kompresowałem to jakimś specjalnym
    pakietem kodeków WMA-Asf (chyba). Dlaczego? Dlatego że udało się na
    płytę CD zmieścić 20 godzin muzyki a jakość może była ciut gorsza od mp3
    128 ale w zupełności wystarczała i było UWAGA Stereo.
    Próbuję od paru godzin czymś to odtworzyć (płyta przetrwała, wszystko
    pięknie zgrane na dysku) i NIC (Win764) Próbowałem wszystkim co mam
    również na Debianie. ;-)
    Na pewno odtwarzałem to kiedyś winampem chyba z jakimś pluginem.
    Czym to ugryźć? Gdzie wystawić próbkę? (wrzuta.pl tego nie łyka)

  • 2. Data: 2012-09-16 22:55:48
    Od: Antoni Adamiak <a...@o...net>

    Dnia Sun, 16 Sep 2012 22:11:43 +0200, z napisał(a):

    > Mam nadzieję że starzy wyjadacze z tej grupy pomogą:-)
    > Zebrało mi się na wspomnienia i odkopałem starą płytę CD na której
    > upchałem muzykę z kaset magnetofonowych. Było to w czasach kiedy każdy

    A jakie rozszeżenia mają pliki? Może to VQF - kiedyś był ciekawą
    alternatywą MP3 - do odtwarzania był np. plugin do winampa.

    Antoni Adamiak

  • 3. Data: 2012-09-17 17:09:42
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-09-17 13:12, Andy Niwinski pisze:

    > Znaczy się tego WM Clasik Playera się nie instaluje, exe startuje od razu.

    Nic z tego. Nawet kompa restartowałem :-)
    http://w679.wrzuta.pl/obraz/7uyLwOgTIbw/error
    Spróbuję jeszcze na virtualnej maszynie z XP.

  • 4. Data: 2012-09-17 18:30:56
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "z" <z...@u...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Nic z tego. Nawet kompa restartowałem :-)
    > http://w679.wrzuta.pl/obraz/7uyLwOgTIbw/error
    > Spróbuję jeszcze na virtualnej maszynie z XP.

    I Vortexa zainstalowałeś?

  • 5. Data: 2012-09-17 19:05:58
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-09-17 18:30, Andy Niwinski pisze:

    > I Vortexa zainstalowałeś?

    TAK

    Na XP ruszyło z buta. Wszystko było jasne, proste, łatwe...
    Na XP winamp odtwarza znaczy jestem w domu "mogę wszystko" :-)

    Dzięki