  • 1. Data: 2012-09-16 22:51:08
    Temat: domowy lab pod wirtualizację (xen)
    Od: Krystek <k...@u...pl>

    Zamierzam amatorsko i organoleptyczne przyjrzeć się tematowi
    wirtualizacji z użyciem Xen. Na razie jestem zielony w temacie, mam
    tylko nieużywaną od pewnego czasu płytę i procek z obsługa IOMMU: Asus
    M4A89TD + jakiś Phenom II, i chciałbym je wykorzystać.

    W co uzupełnić powyższą konfigurację aby można było bez problemu nie
    tylko parawirtualizować ale także umożliwić bezbolesną wirtualizację
    sprzętową? Chodzi mi o dobór sprawdzonych podzespołów (karta graficzna,
    ewentualne kontrolery dysków, karta sieciowa, dzwiękowa itp.) które
    dobrze się do tego nadają i nie będzie z nimi problemów.

    Krystian