  • Data: 2018-08-16 22:53:16
    Temat: [OT] UPC sobie leci w ...
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sorry za OT ale tutaj jest wielu doświadczonych użytkowników komputerów :-)
    Myślicie że majster w UPC w ciągu godziny przyjechał o 20.00 do mojego
    bloku i zreperował łącze?
    Chciałbym się pozytywnie zdziwić.

    Jak na razie zdziwiłem się transferem 20 pobieranie na UWAGA 0,2 MB/s
    wysyłanie w speed teście.
    Najpierw tłumaczenia o resecie rutera i takie tam ściemnianie o WIFI ale
    już w trakcie rozmowy prędkość wzrastała do 30/1,3

    Taki "psipadek" czy to szersza praktyka UPC i trzeba im ciągle patrzeć
    na ręce?