  • 11. Data: 2012-12-12 12:48:43
    Temat: Re: OT klient grup dysk. do windowsa 8
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 12 Dec 2012 10:40:14 +0100, uciu

    > komp firmowy - nie jestem administratorem
    > by wywalić smieci - pasi?

    Nie pasi. Pomijając totalny OT -- jak se nie radzisz z ustawieniami swoich
    programów tudzież nie możesz ich zmienić, to przestań w ogóle pisać,
    samolubie... względnie, załatw sobie komputer, który będziesz mógł
    konfigurować.

    Zastanawia mnie, przy okazji obecności na tej grupie, czy na drodze jesteś
    takim samym samolubem... Od paru dni spotykam takich codziennie (co się do
    niedawna zdarzało stosunkowo rzadko), co myślą, że są pępkiem świata i
    każde usprawiedliwienie na ich zachowanie jest dobre...

    --
    Pozdor Myjk

  • 12. Data: 2012-12-12 13:19:46
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > No nie gadaj że nie możesz wejść w ustawienie noda i odznaczyć 2 opcje?

    Nestety nie.... nawet sobie tapety nie moge zmienic....

    uciu

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    7791 (20121212) __________

    Wiadomość została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

  • 13. Data: 2012-12-12 13:20:51
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > Poleciłbym Thunderbirda, ale skoro masz powyższy problem to pewnie i
    > zainstalować programu nie będziesz mógł...

    wierze, ze mi pomozesz:-)

  • 14. Data: 2012-12-12 13:24:12
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

> [...]
    > programów tudzież nie możesz ich zmienić, to przestań w ogóle pisać,
    > samolubie... względnie, załatw sobie komputer, który będziesz mógł

    sory za nerwy.....nie moja wina ze pracuje na takim a nie innym kompie... w
    firmowym nawet tapety nie zmienie...
    Domowy jest czysty, a że czasem coś trzeba napisać z roboty...

    inni mają daremne podpisy na 10wierszy i jest ok - też są samolubami???

    > Zastanawia mnie, przy okazji obecności na tej grupie, czy na drodze jesteś
    > takim samym samolubem...

    żebyś czasem Ty nie był większym....

  • 15. Data: 2012-12-12 13:28:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello uciu,

    > Nestety nie.... nawet sobie tapety nie moge zmienic....

    Zmiana ustawien w NOD nie wymaga takich uprawnień jak zmiana tapyty!

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 16. Data: 2012-12-12 13:30:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 12 Dec 2012 13:19:46 +0100 osobnik zwany uciu napisał:

    > Nestety nie.... nawet sobie tapety nie moge zmienic....

    to znaczy, że Twój pracodawca nie chce byś tracił czas na pierdoły.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 17. Data: 2012-12-12 13:31:29
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > Zmiana ustawien w NOD nie wymaga takich uprawnień jak zmiana tapyty!

    próbowałem kilka razy - wejście w ustawienia wiąże się z podaniem hasła -
    wyskakuje okienko: ochrona ustawień, podaj hasło...

    dobra, bede starał się jak najmniej tu pisać, by niektórzy nie uwazali mnie
    za samoluba...

    pozdrawiam

  • 18. Data: 2012-12-12 13:35:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello uciu,

    > próbowałem kilka razy - wejście w ustawienia wiąże się z podaniem hasła -
    > wyskakuje okienko: ochrona ustawień, podaj hasło...

    No to poproś właściwa osobę, zeby Ci to przestawiła, skoro nawet to
    zablokowała.

    A tak w ogóle, to:
    http://portableapps.com/apps/internet/thunderbird_po
    rtable i masz
    gdzieś durnych adminów.

    > dobra, bede starał się jak najmniej tu pisać, by niektórzy nie uwazali mnie
    > za samoluba...

    Będę tesknił...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 19. Data: 2012-12-12 13:46:02
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 12 Dec 2012 13:24:12 +0100, uciu

    > nie moja wina ze pracuje na takim
    > a nie innym kompie...

    Jak dla mnie wniosek jest prosty.

    > w firmowym nawet tapety nie zmienie...
    > Domowy jest czysty, a że czasem coś
    > trzeba napisać z roboty...

    Ten wątek to przykład takiego pilnego wypadku? :P

    > inni mają daremne podpisy na 10wierszy
    > i jest ok - też są samolubami???

    Wskaż. Nie jest OK -- są.

    > żebyś czasem Ty nie był większym....

    Po czym wnosisz?

    --
    Pozdor Myjk

  • 20. Data: 2012-12-12 14:11:28
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-12-12 13:20, uciu pisze:

    > wierze, ze mi pomozesz:-)

    Chętnie, ale chyba czegokolwiek nie chciałbyś zainstalować musisz
    poprosić tego, który ma uprawnienia administratora do Twojego
    komputera... :-/

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __