  • 21. Data: 2012-12-12 14:55:50
    Temat: Re: OT klient grup dysk. do windowsa 8
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > Po czym wnosisz?

    nic nie wniosłeś do tematu to po co sie odzywasz?

    w temacie jest OT wiec trzeba było tego nie czytac...

    uciu

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    7792 (20121212) __________

    Wiadomość została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

  • 22. Data: 2012-12-12 16:42:50
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    uciu wrote:

    > komp firmowy - nie jestem administratorem by wywalić smieci - pasi?

    Przeszukaj archiwum (innych grup również)
    Każdy kto załączal te śmieci twierdził, że nie da się tego wywalić.
    Po kilku dniach wracali- bez śmieci- skruszeni, że jednak się da.
    No, niektórzy nie wracali...

  • 23. Data: 2012-12-12 19:09:49
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 12 Dec 2012 12:21:17 +0100, Iglo napisał(a):

    > Ja używam 40tude Dialog. Darmowy, stabilny.

    Potwierdzam

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]