  • 1. Data: 2014-08-15 15:26:31
    Temat: freelancer.pl
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    przy próbie wystawienia zlecenia dostaję jakiąś powską blokadę:
    http://zsyp.eu/smieci/problem_freelancer.PNG
    może Ktoś coś wie i pomoże?

  • 2. Data: 2014-08-15 19:45:02
    Temat: Re: freelancer.pl
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    ja cię kręcę, czy ludzie powariowali, czy eu-gówno płaci tyle
    po-teleinformatykom?

    poprosiłem o napisanie skryptu do dopisywania na moją stronę www
    a cenią się na 150$...

    czy kumple po tyle dostają za takie banały?

  • 3. Data: 2014-08-15 20:38:27
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 15 Aug 2014 19:45:02 +0200, feldmarszałek tusk napisał(a):

    > poprosiłem o napisanie skryptu do dopisywania na moją stronę www
    > a cenią się na 150$...

    > czy kumple po tyle dostają za takie banały?

    Widzisz pajacu, glupota kosztuje, nawet za banaly idiota musi placic.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 4. Data: 2014-08-15 20:45:50
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    ale jak płace po/eu to czuję, że dobrze robię...

  • 5. Data: 2014-08-15 21:10:56
    Od: IDKrzych <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-08-15 19:45, feldmarszałek tusk pisze:
> [...]
    >
    > poprosiłem o napisanie skryptu do dopisywania na moją stronę www
    > a cenią się na 150$...
    >
    > czy kumple po tyle dostają za takie banały?

    To nawet mało ... bo myślę, że gdyby znali jakim możesz być upierdliwym,
    absurdalnym, chamskim i w ogóle "od czapki" klientem to ja bym za mniej
    niż 10x tyle się w ogóle nie zastanawiał.

    --
    IDKrzych

    "Jakkolwiek będzie - będzie inaczej, aniżeli sobie wyobrażamy
    - ponieważ między Dobrem a Złem znajdujemy się w życiu i w świecie
    wielowymiarowym,
    w którym dokumentnie pomieszane jest Przypadkowe z Nieuchronnym."
    (S. Lem 1999)

  • 6. Data: 2014-08-15 21:12:49
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    no... europa, zachód, wolność, zjednoczenie, bieganie, nasz franciszek...

  • 7. Data: 2014-08-15 21:51:22
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 15 Aug 2014 20:45:50 +0200, feldmarszałek tusk napisał(a):

    > ale jak płace po/eu to czuję, że dobrze robię...

    popros jakiegos kolege z partii, tez ci dobrze zrobi az poczujesz

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K