eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieria[OT] prośba do posiadacza książki "Metody badań odkształceń i naprężeń w zmęczeniu materiałów i konstrukcji" Borońskiego › [OT] prośba do posiadacza książki "Metody badań odkształceń i naprężeń w zmęczeniu materiałów i konstrukcji" Borońskiego
    From: Fox Mulder <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.sci.inzynieria
    Subject: [OT] prośba do posiadacza książki "Metody badań odkształceń i
    naprężeń w zmęczeniu materiałów i konstrukcji" Borońskiego
    Date: Mon, 06 Jun 2011 13:56:42 +0200

    Witam!
    Mam prośbę do kogoś, kto posiada książkę "Metody badań odkształceń i
    naprężeń w zmęczeniu materiałów i konstrukcji" D. Borońskiego
    http://pkm.utp.edu.pl/index.php?option=com_content&t
    ask=view&id=146
    Prosiłbym o fotki lub skany stron 103 (ewentualnie od 107) - 124, nie
    zależy mi na jakości, byleby dało się przeczytać :)
    W bibliotece mojej politechniki jest tylko jeden egzemplarz i niestety
    został wypożyczony, a sprawa dość pilna.

    Mail, na którym powinny zmieścić się zdjęcia to
    m o t o r u l e z @ gmail.com (bez spacji)

    Z góry dzięki i pozdrawiam!