  • 11. Data: 2010-06-13 14:33:57
    Temat: Re: [OT] wiertło fi-18
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 12 Jun 2010 21:58:42 +0200, identifikator: 20040501 wrote:
    >sory za OT, może Ktoś wie gdzie można kupic duże wiertło 18, ale z wąskim
    >uchwytem mieszczącym się we wkrętarce? allegro już przekopałem...

    Jeszcze pytanie do czego - wiertarka nie bez powodu ma taka srednice -
    wiekszego wiertla nie uciagnie.

    W stali nie uciagnie, bo w plycie pazdzierzowej moze tak :-)

    J.

  • 12. Data: 2010-06-14 09:23:56
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    > Jeszcze pytanie do czego - wiertarka nie bez powodu ma taka srednice -
    > wiekszego wiertla nie uciagnie.
    >
    > W stali nie uciagnie, bo w plycie pazdzierzowej moze tak :-)
    >
    > J.

    u mnie bez problemu da siękupić wiertła juz zatoczone fabrycznie lub przez
    tokarza
    na bazarze lub w hurtowni wpisz na allegro wiertło zatoczone może coś
    będzie