  • 1. Data: 2013-04-03 09:22:15
    Temat: ITD dalej kpi
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=Gk14sI2eMeE

    sz.

  • 2. Data: 2013-04-03 16:37:18
    Temat: Re: ITD dalej kpi
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-04-03 09:22, szufela pisze:
    > http://www.youtube.co

    Kpi powiadasz. Nie kpi. Tam i w innych służbach mundurowych pracują i
    zarabiają na życie tacy sami ludzie jak my i doskonale zdają sobie
    sprawę że w większości te wszystkie ograniczenia prędkości to o kant
    dupy tylko rozbić. Że one są tylko dla plebsu.
    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 3. Data: 2013-04-03 16:43:01
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "szufela" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=Gk14sI2eMeE

    Oj czepiasz się, może jechał z koleżanką z pracy na szkolenie. ;-)

  • 4. Data: 2013-04-04 09:38:10
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    Użytkownik "szufela" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=Gk14sI2eMeE

    Rząd stworzył sobie mutanta nad którym powoli traci kontrole i prędzej czy
    później odbije mu się to czkawką. Człowiek który steruje tym mutantem ma
    aspiracje na "władze absolutną" mając jednocześnie wszystkich w dupie
    włącznie ze "stwórca" bo mu wolno.

  • 5. Data: 2013-04-04 19:15:06
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-04-03 09:22, szufela pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=Gk14sI2eMeE

    Teraz kpi.

    http://www.gitd.gov.pl/content/oswiadczenie-gitd-dot
    -artykulu-w-dzienniku-fakt

    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 6. Data: 2013-04-04 22:30:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto] wrote:
    &v=Gk14sI2eMeE

    > Teraz kpi.
    >
    > http://www.gitd.gov.pl/content/oswiadczenie-gitd-dot
    -artykulu-w-dzienniku-fakt

    no idą w zaparte... zawodowo.

  • 7. Data: 2013-04-04 23:37:38
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-04-04 22:30, Marek Dyjor pisze:

    -artykulu-w-dzienniku-fakt

    > no idą w zaparte... zawodowo.
    "Dodatkowo na podstawie opisanego przez dziennik Fakt nagrania nie można
    stwierdzić, że pracownik GITD przekroczył dopuszczalną prędkość. Można
    jedynie w przybliżony sposób określić prędkość pojazdu podążającego za
    pojazdem służbowym GITD. "Pomiar odcinkowy" przeprowadzany winien być za
    pomocą legalizowanych i posiadających zatwierdzenie typu urządzeń
    rejestrujących."

    Mówił ja że słupki sobie możecie liczyć...

  • 8. Data: 2013-04-04 23:52:48
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-04-04 22:30, Marek Dyjor pisze:

    > no idą w zaparte... zawodowo.

    Zgodnie z wytycznymi jak PRL-u.

    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 9. Data: 2013-04-05 10:38:31
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote in message
    &v=Gk14sI2eMeE

    > Teraz kpi.
    >
    > http://www.gitd.gov.pl/content/oswiadczenie-gitd-dot
    -artykulu-w-dzienniku-fakt

    I kogo to w PL obchodzi? Gdzie pikiety, protesty?

  • 10. Data: 2013-04-05 11:44:13
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-04-05 10:38, Hants pisze:
    > "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote in message

    -artykulu-w-dzienniku-fakt

    > I kogo to w PL obchodzi? Gdzie pikiety, protesty?

    ja nie protestuję, sam w celu poprawy bezpieczeństwa przekraczam
    prędkość, żeby w razie zauważenia miejsca niebezpiecznego zgłosić to
    odpowiednim organom ;) Mam nadzieję że nasze organy bezpieczeństwa
    wybaczą mi to i nie ukarają mandatem ;)))

    Lukasz