  • 11. Data: 2013-12-15 20:40:52
    Temat: Re: Obiektyw: jaki i dlaczego?
    Od: "kikuko" <k...@o...pl>

    Użytkownik "trolling tone" <a...@a...org> napisał w wiadomości
    news:52ae0139$0$2377$65785112@news.neostrada.pl...

    > Wszystko się zgadza, mniej więcej w takim czasie kupowałem 1000D,
    > na zestaw z kitem IS trzeba było trochę polować, bo wciskali do
    > niego starsze wersje. BTW, lekko wtopiłeś z tym 450D, troszkę
    > więcej pikseli za cenę ściętej dynamiki.
    zostawiłem go, jest za szybą. W tym czasie jak go kupiłem, najchętniej
    robiłem Contaxem G1 i ew. kliszowym canonem. Cyfrę traktowałem jako zło
    konieczne, miałem już compacta canona G5 na wyjazdy rowerowe. Teraz mam
    tylko cyfry... :)
    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2013-12-15 21:46:24
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 2013-12-15 20:40, kikuko pisze:
> [...]
    > robiłem Contaxem G1 i ew. kliszowym canonem. Cyfrę traktowałem jako zło
    > konieczne, miałem już compacta canona G5 na wyjazdy rowerowe. Teraz mam

    U mnie na półce stoi Super Ikonta, a 1000D cały czas haruje jak wół
    (trzaskam nim głównie materiały do tekstur) dopóki się nie rozleci.