  • 1. Data: 2013-02-12 22:02:48
    Temat: Obniżka MTR nie wystarczy, by z Orange do Play spadły ceny
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    Obniżka MTR nie wystarczy, by z Orange do Play spadły ceny

    "Nie mamy obowiązku, żeby natychmiastowo zmieniać cen. Każdy kolejny
    miesiąc to konkretne przychody - odpowiedział Maciej Witucki na pytanie
    Telepolis w tej sprawie.

    reszta, mało ciekawa:
    http://www.telix.pl/artykul/obnizka-mtr-nie-wystarcz
    y--by-z-orange-do-play-spadly-ceny--3,53253.html
    ToMasz

  • 2. Data: 2013-02-12 22:27:07
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Tue, 12 Feb 2013 22:02:48 +0100, ToMasz napisał(a):

> [...]
    >
    > reszta, mało ciekawa:
    > http://www.telix.pl/artykul/obnizka-mtr-nie-wystarcz
    y--by-z-orange-do-play-spadly-ceny--3,53253.html

    Z czegoś pensje prezesa trzeba wypłacać.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 3. Data: 2013-02-12 22:27:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > reszta, mało ciekawa:
    > http://www.telix.pl/artykul/obnizka-mtr-nie-wystarcz
    y--by-z-orange-do-play-spadly-ceny--3,53253.html

    I jak w ogolnosci jestem bardzo daleki od tego aby mi jakis urzednik
    dyktowal za ile mam pracowac, tak tym razem jest to chyba zadanie dla UKE

    J.

  • 4. Data: 2013-02-12 22:33:12
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 12 Feb 2013 22:27:07 +0100, ALEX Alpha MR napisał(a):

    > Z czegoś pensje prezesa trzeba wypłacać.

    https://pbs.twimg.com/media/BC5Jn3fCYAEMwnK.jpg:larg

    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 5. Data: 2013-02-13 08:17:27
    Od: K <...@...c>

    W dniu 12-02-2013 22:02, ToMasz pisze:
> [...]
    >
    > reszta, mało ciekawa:
    > http://www.telix.pl/artykul/obnizka-mtr-nie-wystarcz
    y--by-z-orange-do-play-spadly-ceny--3,53253.html

    to zmien opa, albo abo na takie ktore nie rozroznia minut. po orange
    widac, ze stopien wkurwienia klientow juz dawno osiagnal 100% i w kazdym
    kolejnym raporcie orange oddaje ich najwiecej. nadejdzie taki moment ze
    w orange.fr pasek wkurwienia tez osiagnie 100% i wtedy wituckie i
    jablczynskie poleca i wtedy sie zacznie zmieniac.

  • 6. Data: 2013-02-13 13:18:00
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 13.02.2013 08:17, K pisze:

    y--by-z-orange-do-play-spadly-ceny--3,53253.html

    > to zmien opa,
    Ja? czemu ja, mnie jest dobrze...

    ToMasz

  • 7. Data: 2013-02-13 13:29:15
    Od: K <...@...c>

    W dniu 13-02-2013 13:18, ToMasz pisze:

    y--by-z-orange-do-play-spadly-ceny--3,53253.html

    > Ja? czemu ja, mnie jest dobrze...
    >
    > ToMasz

    a kto sie zali? ja?

  • 8. Data: 2013-02-13 13:37:48
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 13 Feb 2013 13:29:15 +0100, K wrote:

    y--by-z-orange-do-play-spadly-ceny--3,53253.html
    [...]
    > a kto sie zali? ja?

    Przedpisca się nie zalil, skomentował linka, którego wkleił.

    Swoją drogą w tepsie/centertelu bedzie ciekawie teraz :-)
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns