  • 11. Data: 2017-02-12 00:55:35
    Temat: Re: Obroża zamiast kicia
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2017-02-12 o 00:16, Marek pisze:

    > A skąd policja wie gdzie przebywa skoro to nie jest typowy lokalizator?

    A skąd policja wie, gdzie KTOKOLWIEK przebywa, skoro jeszcze nie ma
    obowiązkowego wszczepiania ludziom chipa namiarowego? Według twojej
    myśli policja nigdy nikogo nie aresztuje, bo nigdy z góry nie wie, gdzie
    kto jest. A jednak zwykle udaje się aresztować poszukiwanych.

  • 12. Data: 2017-02-12 10:21:20
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" napisał w wiadomości grup

    >A gdzie ja napisałem, że to jest niezabezpieczone? Przechytrzysz
    >zabezpieczenie, to pojedziesz na Hawaje. Nie przechytrzysz - siedzisz w
    >domu. To powinno być na tyle jasne, żeby nie wymagało takiej elaboracji.

    Wystarczy wymaganie krótkiego responsu, i żeby przechytrzyć najpierw musisz
    wymyślić maszynę czasu.

  • 13. Data: 2017-02-12 10:54:39
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 12 Feb 2017 00:55:35 +0100, Tomasz
> [...]
    gdzie
    > kto jest. A jednak zwykle udaje się aresztować poszukiwanych.

    Nie zrozumiałeś. Skoro komuś daje się obrożę by monitorować jego
    obszar przebywania to chyba logiczne że powinno się go monitorować
    również poza tym obszarem i to w skuteczny sposób. Brak takiego
    narzędzia w takich przypadkach to jakiś nonsens.

    --
    Marek

  • 14. Data: 2017-02-12 11:31:06
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2017-02-12 o 10:21, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" napisał w wiadomości grup

    > Wystarczy wymaganie krótkiego responsu, i żeby przechytrzyć najpierw
    > musisz wymyślić maszynę czasu.

    Wystarczy słabość zabezpieczeń obroży, żeby ją zduplikować i zostawić
    fake'a przy stacji bazowej.

  • 15. Data: 2017-02-12 13:49:44
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2017-02-12 o 10:21, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" napisał w wiadomości grup

    >Wystarczy słabość zabezpieczeń obroży, żeby ją zduplikować i zostawić
    >fake'a przy stacji bazowej.

    Uhm, wystarczy podrobić klucz prywatny. Tu maszyna czasu tez się przyda, bo
    to może chwile potrwać.

  • 16. Data: 2017-02-12 15:55:40
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-02-12 13:49, Ghost wrote:
    > Uhm, wystarczy podrobić klucz prywatny. Tu maszyna czasu tez się przyda,
    > bo to może chwile potrwać.

    W praktyce może się okaać że klucz prywatny jest generowany z numery
    seryjnego z nadruku albo jakiś inny tego typu debilizm jak wszystkie sa
    takie same. W informatyce są tysiące przypadków kiedy kryptografia
    zawodzi bo ludzie zawodzą.

  • 17. Data: 2017-02-12 16:20:10
    Od: Grzegorz <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    skazancowy taką obrożę zakłada się na nogę lub rękę , a czy coś jeszcze
    się instaluje w domu i jak to się komunikuje z operatorem tego
    wszystkiego ??

  • 18. Data: 2017-02-12 17:12:45
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-02-12 o 16:20, Grzegorz pisze:
    > i jak to się komunikuje z operatorem tego wszystkiego ??
    To coś nawet komunikuje się ze skazańcem. :-)

    Robert

  • 19. Data: 2017-02-12 17:42:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Grzegorz,

    Sunday, February 12, 2017, 4:20:10 PM, you wrote:

    > skazancowy taką obrożę zakłada się na nogę lub rękę , a czy coś jeszcze
    > się instaluje w domu i jak to się komunikuje z operatorem tego
    > wszystkiego ??

    Skazańcowi to się obrożę konopną zakłada. Na szyję.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 20. Data: 2017-02-12 18:54:24