  • 61. Data: 2017-02-16 20:30:25
    Temat: Re: Obroża zamiast kicia
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości
    news:o84scv$750$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "HF5BS"

    > Najpierw zrób coś z cytowaniem, a dopiero potem będzie z tobą jakakolwiek
    > mojej strony rozmowa. Napisz to jeszcze raz tak, jak należy, a wtedy może
    > odpowiem. I nie tłumasz się jak przedszkolak, że się nie da, bo się da,
    > tylko tego z lenistwa nie chcesz. Nie będzie prawidłowego cytowania, nie
    > będzie odpowiedzi.
    > ---
    > Pokiwaj se palcem w bucie w tył i w przód

    Najpierw zrób coś z cytowaniem, a dopiero potem będzie z tobą jakakolwiek z

    --
    Wyobraź pan sobie taką sytuację, pracujesz pan do 67 roku życia,
    co miesiąc wpłacasz 1000 złotych na ZUS, później dostajesz

  • 63. Data: 2017-02-17 10:21:20
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    HF5BS pisze:

> [...]
    > odpowiem. I nie tłumasz się jak przedszkolak, że się nie da, bo się da,
    > tylko tego z lenistwa nie chcesz. Nie będzie prawidłowego cytowania, nie

    Czy ja dobrze diagnozuję, że to Baba Naga w całej swej okazałości?
    Jeśli tak, to należy się medal za wytrwaość, a nie pouczania dotyczące
    cytowań i łajanie za lenistwo.

    Jarek

    --
    Kolorowych jarmarków, blaszanych zegarków
    Pierzastych kogucików, baloników na druciku

  • 64. Data: 2017-02-17 12:04:31
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Czy ja dobrze diagnozuję, że to Baba Naga w całej swej okazałości?
    > Jeśli tak, to należy się medal za wytrwaość, a nie pouczania dotyczące
    > cytowań i łajanie za lenistwo.

    Nie... raczej nie jest to kolega znany jako Piotr Trzcionkowski (dane jawne,
    dostępne w sieci, wystarczy wyguglać, tak na szybko
    http://piotr.trzcionkowski.pl/default.asp?load=/blog
    /2005-11-15.asp
    sprawdziłem, działa), on by zaraz rzygał HTMLem, a tutaj jednak tego nie ma.
    Poza tym, ostatnio jakoś go nie widuję za bardzo, a raczej nie posuwam się
    do filtrowania, po prostu jak widzę postać na liście, omijam i kasuję bez
    czytania.

  • 65. Data: 2017-02-17 13:16:39
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    HF5BS pisze:

> [...]
    > nie ma. Poza tym, ostatnio jakoś go nie widuję za bardzo, a raczej
    > nie posuwam się do filtrowania, po prostu jak widzę postać na liście,

    A ja radzę zajrzeć tu:

    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.rec.kuchnia
    Subject: Suszarka pokrywek
    Date: Wed, 4 Jan 2017 00:10:08 +0100

    Mimo zaskakującego nagłówka:

    link zamieszczony dalej w wiadomości nie pozostawia wątpliwości co do
    mojej diagnozy.

    Ja akurat filtruję wszystko, co i tak nie nadaje się do percepcji ze
    względu na nieczytelną i obrzygliwą formę. Filtruję niezależne od
    szajby, jaką przeważnie mają autorzy takich niechlujnych wiadomości.
    Ale ten mi kilka dni temu wyskoczył w cytacie -- no i proszę odnalazła
    się zguba po dwudziestu latach!

    Jarek

    --
    Taki kocioł, takie nerwy,
    W kotle wrzenie nie przemija

  • 66. Data: 2017-02-17 17:33:52
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    /2005-11-15.asp

    > A ja radzę zajrzeć tu:

    Ano, już zagladam...

    > From: "re" <r...@r...invalid>
    > Newsgroups: pl.rec.kuchnia
    > Subject: Suszarka pokrywek
    > Date: Wed, 4 Jan 2017 00:10:08 +0100
    >
    > Mimo zaskakującego nagłówka:

    > link zamieszczony dalej w wiadomości nie pozostawia wątpliwości co do
    > mojej diagnozy.

    No - widzę w czym rzecz...

> [...]
    > szajby, jaką przeważnie mają autorzy takich niechlujnych wiadomości.
    > Ale ten mi kilka dni temu wyskoczył w cytacie -- no i proszę odnalazła

    Cóż, zdarza się.

    A więc:
    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    I to jest wszystko, czego potrzebuję.

    Działąmy więc:
    Microsoft Windows XP [Wersja 5.1.2600]
    (C) Copyright 1985-2001 Microsoft Corp.

    d:\>ping 78-10-177-126.static.ip.netia.com.pl

    Badanie 78-10-177-126.static.ip.netia.com.pl [78.10.177.126] z użyciem 32
    bajtów
    danych:

    Odpowiedź z 78.10.177.126: bajtów=32 czas=31ms TTL=55
    Odpowiedź z 78.10.177.126: bajtów=32 czas=26ms TTL=55
    Odpowiedź z 78.10.177.126: bajtów=32 czas=31ms TTL=55
    Odpowiedź z 78.10.177.126: bajtów=32 czas=30ms TTL=55

    Statystyka badania ping dla 78.10.177.126:
    Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 4, Utracone = 0 (0% straty),
    Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:
    Minimum = 26 ms, Maksimum = 31 ms, Czas średni = 29 ms

    d:\>ping konik.bujany.pl

    Badanie konik.bujany.pl [78.10.177.126] z użyciem 32 bajtów danych:

    Odpowiedź z 78.10.177.126: bajtów=32 czas=29ms TTL=55
    Odpowiedź z 78.10.177.126: bajtów=32 czas=29ms TTL=55
    Odpowiedź z 78.10.177.126: bajtów=32 czas=27ms TTL=55
    Odpowiedź z 78.10.177.126: bajtów=32 czas=28ms TTL=55

    Statystyka badania ping dla 78.10.177.126:
    Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 4, Utracone = 0 (0% straty),
    Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:
    Minimum = 27 ms, Maksimum = 29 ms, Czas średni = 28 ms

    d:\>exit

    Porównianie IP (każdy może sobie to powtórzyć u siebie) nie daje cienia
    wątpliwości!
    Jarku!
    Moje uznanie dla Twojej intuicji i przenikliwości! Znalazłeś jednego z
    megatrolli!
    Gostek jest domorosłym programistą (tym bardziej odpada tłumaczenie "nie da
    się"), popełnił takie twory, jak PPWEN i PPSN (Gugle zezna pewnie co to), a
    wygląda tak:
    http://piotr.trzcionkowski.pl/images/mojenew.gif
    Na stronie (ma ich kilka) podaje też nr komórkowy do siebie, w Plusie.
    Oczywiście, wrzucone do archiwum, dla potomności, tak numer, jak i foto.

  • 67. Data: 2017-02-18 01:35:31
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "HF5BS"

> [...]

    do filtrowania, po prostu jak widzę postać na liście, omijam i kasuję bez
    Ty w ogóle za bardzo nie kumasz kto jest kim.

  • 68. Data: 2017-02-18 01:37:20
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski"

    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.rec.kuchnia
    Date: Wed, 4 Jan 2017 00:10:08 +0100

[...]

    Ojej ojej, mamy się cieszyć ? Mniemam, że to dla istnienia grup istotne że
    coś napiszesz bo taki zabawny jesteś i w ogóle. No jakby nie Ty to byśmy nie
    mieli co czytać...

  • 69. Data: 2017-02-18 01:39:20
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "HF5BS"

    Moje uznanie dla Twojej intuicji i przenikliwości! Znalazłeś jednego z
    megatrolli!
    ---
    Że jak ? Nie znasz znaczenia słów którymi posługujesz się. Chyba w ogóle z
    sobą mylisz :-) ale każdy może sobie potrolować

  • 70. Data: 2017-02-20 11:51:56
    Od: Michał Czarkowski <m...@p...ont.pl>

    W dniu %s, użytkownik Grzegorz napisał:

    > niektórym zamiast przebywania więźieniu zakładają obroże , jak to działa
    > i czy można z tym wyjść np. do sklepu lub na spotkanie ze znajomymi ??

    Tutaj jest trochę wyjaśnione... :-D
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Obro%C5%BCa_(film)