  • 51. Data: 2017-02-15 10:43:27
    Temat: Re: Obroża zamiast kicia
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 15.02.2017 o 00:20 BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow> pisze:

    > Ale jest jeszcze kolejny (acz nie ostatni!) wielce ciekawy argument,
    > można o nim przeczytać tu:
    > http://wolnosc24.pl/2017/02/03/korwin-mikke-przywroc
    enie-kary-smierci-jest-rzecza-konieczna-jesli-chcemy
    -wrocic-do-grona-narodow-cywilizowanych-wideo/#comme
    nt-9562
    > ale wymaga to nieco więcej wnikliwości, bo tekst dość długi.

    Skoro już OT to tu jest niezłe podsumowanie:
    http://piotrdyminski.pl/2014/02/11/kara-smierci-pods
    umowanie/ ale tekst
    rzeczywiście dość długi.

    --
    SW3
    ----

  • 52. Data: 2017-02-15 10:45:20
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 15.02.2017 o 00:26 JaNus <bez@adresu> pisze:

    > Zgaduję, że chodzi o korektę używaną przez Worda? Też mnie wq***ia, bo
    > czemuż to przy jej wystąpieniu nie pojawi się dźwięk informacyjny?
    > Przecież kompy już nie są nieme! PC-et powinien nie tylko gdaknąć, ale
    > najlepiej przeczytać ten "poprawiony" (często wbrew intencjom
    > piszącego!) wyraz. Czy tak trudno ludziom z MS wpaść na to?

    A nie prościej wyłączyć autokorektę, zostawić tylko podkreślanie błędów, i
    samemu decydować co się chce poprawiać? Przy okazji ma to walor edukacyjny.

    --
    SW3
    ----

  • 53. Data: 2017-02-15 17:17:51
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "JaNus" <bez@adresu> napisał w wiadomości
> [...]
    > najlepiej przeczytać ten "poprawiony" (często wbrew intencjom
    > piszącego!) wyraz. Czy tak trudno ludziom z MS wpaść na to?

    Wiesz... skoro M$ nie potrafi przez 20 lat poprawić błędów, które, mniemam,
    wymagały by może przepisania 2-3 linijek kodu... to ja się wcale nie dziwię.

    --
    Wyobraź pan sobie taką sytuację, pracujesz pan do 67 roku życia,
    co miesiąc wpłacasz 1000 złotych na ZUS, później dostajesz

  • 54. Data: 2017-02-15 17:24:25
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "V.L.Pinkley" <v...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > uzasadnia zasądzenie od pozwanego zadośćuczynienia w kwocie 2 000 zł.
    > http://orzeczenia.waw.sa.gov.pl/content/$N/154500000
    003003_VI_ACa_000171_2013_Uz_2013-08-07_002

    A spróbowałby tego tak w Wenezueli, Argentynie, czy może Paragwaju, w ogóle,
    w południowej Ameryce, w Indiach też przypuszczam, że nie wypas...
    Jadę na wczasy... wiadomo gdzie. Zajmą się mną (nie o chłopaków chodzi),
    opiorą, najedzą (powiedzmy...), a jeszcze 22 cm^2 za mało będzie i ich
    pozwę, to zapłacą (albo i nie, sł to pies)... Może się czepiam, ale zawsze
    mi się wydawało, że pierdel, to nie wywczasy w kurorcie...?

  • 55. Data: 2017-02-15 22:54:39
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2017-02-15 o 10:45, SW3 pisze:
    > A nie prościej wyłączyć autokorektę, zostawić tylko podkreślanie
    > błędów, i samemu decydować co się chce poprawiać?

    Są pewne typy błędów, które co poniektórzy popełniają bardzo często, np.
    "czeski błąd" (przestawienie kolejności liter). Wtedy korekta z automatu
    ma sens.
    A co do "prościej", to ja mam jeszcze dziadkową maszynę do pisania ;-)

  • 56. Data: 2017-02-16 15:25:51
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "BaSk"

    > i tylko paraliżuje podejmujacych decyzje.

    To przestępcy powinni odczuwać paraliżujący strach przed katem! Zaś gdy
    nie ma KŚ to uczciwi, nieprzekupni policjanci (są jeszcze tacy!)
    znacznie bardziej boją się o własne życie, bo gdy sądy nawet wsadzą
    złapanego przez nich morderce na dożywocie, to on zza krat może słać
    grypsy z wyrokami śmierci na tych, którzy przyczynili się do wyroku:
    policjantów, prokuratorów, sędziów i świadków. Nie można lekceważyć
    tego, że cała ta abolicja naraża ich na śmierć!
    ---
    Ale to dobrze kiedy przestępcy zabijają policjantów(itp). Dzięki temu
    wiedzą, że też może ich dosięgnąć sprawiedliwość i taki 21-letni przestępca
    Sebastian też może wydać na nich wyrok. Trzeba zwrócić uwagę, że większość
    tego aparatu sprawiedliwości nie ściga przestępców o których piszesz tylko
    zwykłych ludzi. Nie zmienisz tego przez zabicie przestępcy.

  • 57. Data: 2017-02-16 16:44:10
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "HF5BS"

> [...]

    pozwę, to zapłacą (albo i nie, sł to pies)... Może się czepiam, ale zawsze
    mi się wydawało, że pierdel, to nie wywczasy w kurorcie...?
    A do czego zmierzamy ? Przeczytałeś uzasadnienie ?

    "
    Cele, w których przebywał powód były wyposażone w sprzęt kwaterunkowy
    zapewniający osobne miejsce do spania i kącik sanitarny wyposażony w WC i
    bieżąca zimna wodę. Brak było drzwi oddzielających kącik sanitarny od reszty
    celi, co najwyżej mogło znajdować się prześcieradło jako forma zasłony.
    "

    I teraz zależy z czym porównać, bo mandat za przekroczenie prędkości też
    można odsiedzieć w takiej celi. Można ?

  • 58. Data: 2017-02-16 16:48:04
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "HF5BS"

> [...]

    wymagały by może przepisania 2-3 linijek kodu... to ja się wcale nie dziwię.
    No ... jak Ty pierdzisz w stołek to Microsoft w każdej akcja betatestowania
    obsługuje SETKI TYSIĘCY zgłoszeń.

  • 59. Data: 2017-02-16 19:19:04
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości
    > mi się wydawało, że pierdel, to nie wywczasy w kurorcie...?
    > ---
    > A do czego zmierzamy ? Przeczytałeś uzasadnienie ?

    Najpierw zrób coś z cytowaniem, a dopiero potem będzie z tobą jakakolwiek z
    mojej strony rozmowa. Napisz to jeszcze raz tak, jak należy, a wtedy może
    odpowiem. I nie tłumasz się jak przedszkolak, że się nie da, bo się da,
    tylko tego z lenistwa nie chcesz. Nie będzie prawidłowego cytowania, nie
    będzie odpowiedzi.

  • 60. Data: 2017-02-16 19:52:11
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "HF5BS"

> [...]

    odpowiem. I nie tłumasz się jak przedszkolak, że się nie da, bo się da,
    tylko tego z lenistwa nie chcesz. Nie będzie prawidłowego cytowania, nie
    Pokiwaj se palcem w bucie w tył i w przód