  • 31. Data: 2019-01-16 00:40:21
    Temat: Re: Obsługa Dual Sim
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <r...@k...pl> e...@4...com

    > 'Ustawienia dwóch kart'

    : I jaką ikonę możesz sobie dodać?

    Ładną, kolorową... Powiem więcej -- dwukolorową!!!

    : Jakiś screen

    http://eneuel.w.duna.pl/error/Screenshot_20181210-11
    1126.png

    Na dole, po prawicy.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 32. Data: 2019-01-16 11:38:59
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > "Trybun" 5c3d926f$0$492$6...@n...neostrada.pl

    > [dobry? -- co za zniewaga!! BARDZO DOBRY, nie dobry!]
    >
    >   "Trybun" 5c3c5355$0$486$6...@n...neostrada.pl
    >
    >   T> Normalka, sporna jest tylko możliwość wyboru
    >   T> karty do netu na górnym pasku.
    >
    > Trybun -- czy to moja wina, że nie wpadłeś na pomysł
    > pomerdania tymi ikonami? ;)

    Bardzo dobry to by sprzedał Monstera, a Ty wolałeś schować do szuflady..

     Nie Twoja. Jakimi ikonami? Przynajmniej u mnie nie ma wyboru karty do
    netu za pomocą ikony która znajduje się na górnym pasku.

  • 33. Data: 2019-01-16 12:38:26
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 16 Jan 2019 00:40:21 +0100, w <q1lr39$264$2@node1.news.atman.pl>, "Eneuel
    Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(-a):

    > <r...@k...pl> e...@4...com

    > : I jaką ikonę możesz sobie dodać?
    >
    > Ładną, kolorową... Powiem więcej -- dwukolorową!!!

> [...]

    Nie mam czegoś takiego. Całkiem fajne, widać że nietypowe.
    SIM1/2 przełącza tylko do rozmów?
    I menedżer autouruchamiania... :)
    Co robi PlayTo?

  • 34. Data: 2019-01-19 02:27:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <r...@k...pl> p...@4...com

> [...]
    1126.png

    > Na dole, po prawicy.

    : Nie mam czegoś takiego. Całkiem fajne, widać

    Przełącza osobno: rozmowy, SMSy, net, BT.
    Mogę ustawić niezależnie:

    - wychodzące rozmowy na SIM1 albo SIM2, albo konto VoIPoweA,
    albo konto VoIPoweB, albo .., albo >>zawsze pytaj<<
    - wychodzące SMSy na SIM1 albo SIM2
    - net na SIM1 albo SIM2
    - BT na SIM1 albo SIM2

    O rozmowach pisałem.

    Śląc SMS ręcznie -- mam do końca wolny wybór.
    To ustawienie jest ważne tylko wtedy, gdy jakiś
    program wysyła automagicznie i nie mam możliwości
    wybrania SIMki ślącej SMS.

    Tylko jedna SIMka w danej chwili może dać LTE, więc jeśli
    przełączam net, telefon przełącza też ustawienie dające
    LTE na danej SIMce. Przykładowo -- mam LTE na SIM1
    i net na SIM1, ale gdy przełączę net na SIM2, LTE
    też (automagicznie) będę miał na SIM2. (nie muszę
    oddzielnie/dodatkowo przełączać LTE z SIM1 na SIM2)

    BT nie używam. :) (słuchawka BT potrafi zlecić
    nawiązanie połączenia)

    : I menedżer autouruchamiania... :)

    Mogę dobrać ikonki -- 4 górne + 12 pozostałych.

    : Co robi PlayTo?

    U mnie nic, ;) bo nie mam ToKąd słać. ;)
    Niby mam TV Samsunga, ale nie korzystam.

    -=-

    Ogólnie ciężko znaleźć coś w ustawieniach, do czego
    można by mieć zastrzeżenia.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 35. Data: 2019-01-19 02:33:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5c3f0902$0$499$6...@n...neostrada.pl

    > Bardzo dobry to by sprzedał Monstera, a Ty wolałeś schować do szuflady..

    Chętnie sprzedam -- ale Ty zapłacisz za transport.

    > Nie Twoja. Jakimi ikonami? Przynajmniej u mnie nie ma wyboru karty do netu za
    pomocą ikony która znajduje się na górnym pasku.

    Zwykle tak bywa, że urządzenie musi nauczyć się obsługi swego człowieka. ;)
    Zauważyłem to chyba pierwszy raz przy pisaniu w Fortranie IV+ -- początkowo
    kompilator sypał błędami, gubił się, stale błądził... Aż przykro było na to
    patrzeć i załamywałem się psychicznie, widząc niekompetencję kompilatora...
    Ale z czasem przeszły wszelkie problemy i kompilator nauczył się poprawnego
    funkcjonowania... Martwe urządzenia techniczne takie są... Uczą się... ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 36. Data: 2019-01-19 09:35:44
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > "Trybun" 5c3f0902$0$499$6...@n...neostrada.pl

    > Chętnie sprzedam -- ale Ty zapłacisz za transport.

    Teraz to już mi niepotrzebny.

> [...]
    > poprawnego
    > funkcjonowania... Martwe urządzenia techniczne takie są... Uczą się... ;)

    Co Ty mi tu o jakimś "kompilatorze"? Mogę przez edycje dodać jeszcze
    parę ikonek do górnego paska, ale nie ma wśród nich ikony symbolizującej
    opcję wyboru netu na konkretnej karcie.

  • 37. Data: 2019-01-19 22:17:12
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-01-19 o 10:35, Trybun pisze:

    > Teraz to już mi niepotrzebny.

    > Co Ty mi tu o jakimś "kompilatorze"? Mogę przez edycje dodać jeszcze
    > parę ikonek do górnego paska, ale nie ma wśród nich ikony symbolizującej
    > opcję wyboru netu na konkretnej karcie.

    Wybor karty na pewno masz. Ja miałam do jednej karty koniczymkę zielona,
    a dodrugiek inny obrazek. Kaery mogłam przełączać kiedy chciałam
    przyciskiem z boku telefonu. Mam jeszcze ten telefon (Samsung), tylko
    leży bezczynnie, bo to nie android i klawiatura dla cierpliwych.

    --
    animka

  • 38. Data: 2019-01-19 22:55:36
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-01-19 o 23:17, Animka pisze:

> [...]
    > przyciskiem z boku telefonu. Mam jeszcze ten telefon (Samsung), tylko
    > leży bezczynnie, bo to nie android i klawiatura dla cierpliwych.

    Przepraszam za błędy/Przy odpowiadaniu nie mogę powiększyć czcionki.
    Przy pisaniu wiadomości to jest +_, a tu nie ma, a ja trochę ślepnę.

    --
    animka

  • 39. Data: 2019-01-22 12:56:32
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2019-01-19 o 22:17, Animka pisze:

> [...]
    > chciałam przyciskiem z boku telefonu. Mam jeszcze ten telefon
    > (Samsung), tylko leży bezczynnie, bo to nie android i klawiatura dla

    Tak, wybór karty w telefonie jest bo być musi. Nie ma jednak takiego
    wyboru na tym rozwijanym górnym pasku w telefonie. Karty mogę ustawiać
    na sztywno w ustawieniach, a także w momencie wybierania numeru czy
    wysyłania SMSa/MMSa jest możliwość wskazania odpowiedniej karty.

    Też mam bez systemowego Samsunga z ekranem dotykowym. Znakomity telefon
    do rozmów i SMSowania, tylko że już chyba nie czeka go jakaś świetlana
    przyszłość, za duże przyzwyczajenia do Androida, no i tylko 3" ekran.

  • 40. Data: 2019-01-22 12:57:03
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2019-01-19 o 22:55, Animka pisze:

    > Przepraszam za błędy/Przy odpowiadaniu nie mogę powiększyć czcionki.
    > Przy pisaniu wiadomości to jest +_, a tu nie ma, a ja trochę ślepnę.

    Nawet nie zauważyłem tych błędów.