  • 21. Data: 2019-01-12 09:56:31
    Temat: Re: Obsługa Dual Sim
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > "Trybun" 5c38d6fb$0$491$6...@n...neostrada.pl

    > Przyznanie się do winy? ;)

    Mea culpa, mea maxima culpa. - O ile oczywiście to co piszesz jest
    prawdą. Bo generalnie jest tak że po ściągnięciu górnej belki w dół
    można tylko włączyć/wyłaczyć "transmisję danych" bez opcji wyboru karty.

  • 22. Data: 2019-01-13 01:18:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5c39aaff$0$499$6...@n...neostrada.pl

    > Mea culpa, mea maxima culpa. - O ile oczywiście to co piszesz jest prawdą. Bo
    generalnie jest tak że po ściągnięciu górnej belki w
    > dół można tylko włączyć/wyłaczyć "transmisję danych" bez opcji wyboru karty.

    W przeciwieństwie do Ciebie znam mą sytuację szczególną, nie zaś
    generalną. ;) [gdzie mnie tam do generalskich ustawień?] Ciągam
    do dołu górny pasek, klepie w ikonę, ustawiam skąd net itd...
    Mogę też wiele innych zmienić ustawień...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 23. Data: 2019-01-13 18:10:57
    Od: Trybun <c...@j...ru>

> [...]
    > do dołu górny pasek, klepie w ikonę, ustawiam skąd net itd...
    > Mogę też wiele innych zmienić ustawień...

    To masz jakiś wyjątkowy ten górny pasek. U mnie służy tylko do klikania
    w opcje które ustawiałem wcześniej - w menu 'ustawienia" telefonu.

  • 24. Data: 2019-01-13 22:01:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5c3b7051$0$491$6...@n...neostrada.pl

    > To masz jakiś wyjątkowy ten górny pasek. U mnie służy tylko do klikania w opcje
    które ustawiałem wcześniej - w menu 'ustawienia"
    > telefonu.

    Wcześniej ;) mogę wybrać kilka (chyba 4+12) ikonek.
    (wybrałem -- włączanie/wyłączanie WiFi,
    włączanie/wyłączanie LTE, cisza itd...)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 25. Data: 2019-01-14 10:19:19
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > "Trybun" 5c3b7051$0$491$6...@n...neostrada.pl

    > Wcześniej ;) mogę wybrać kilka (chyba 4+12) ikonek.
    > (wybrałem -- włączanie/wyłączanie WiFi,
    > włączanie/wyłączanie LTE, cisza itd...)

    Normalka, sporna jest tylko możliwość wyboru karty do netu na górnym pasku.

  • 26. Data: 2019-01-14 10:23:14
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 13 Jan 2019 22:01:58 +0100, w <q1g90l$jd1$1@node1.news.atman.pl>, "Eneuel
    Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(-a):

    które ustawiałem wcześniej - w menu 'ustawienia"

    > Wcześniej ;) mogę wybrać kilka (chyba 4+12) ikonek.
    > (wybrałem -- włączanie/wyłączanie WiFi,
    > włączanie/wyłączanie LTE, cisza itd...)

    No i która ikona służy do zmiany operatora?

  • 27. Data: 2019-01-14 20:43:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5c3c5355$0$486$6...@n...neostrada.pl

    > Normalka, sporna jest tylko możliwość wyboru karty do netu na górnym pasku.

    Mam prośbę -- mógłbyś pospierać się z kimś innym?
    Przykładowo z kimś, o imieniu radekp?

    r...@k...pl n...@4...com

    E> Wcześniej ;) mogę wybrać kilka (chyba 4+12) ikonek.
    E> (wybrałem -- włączanie/wyłączanie WiFi,
    E> włączanie/wyłączanie LTE, cisza itd...)

    : No i która ikona służy do zmiany operatora?

    No ;) i razem znajdziecie wspólny język. ;)

    -=-

    'Ustawienia dwóch kart'

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 28. Data: 2019-01-15 09:00:53
    Od: Trybun <c...@j...ru>

> [...]
    >   E> włączanie/wyłączanie LTE, cisza itd...)
    >
    >   : No i która ikona służy do zmiany operatora?
    >
    > No ;) i razem znajdziecie wspólny język. ;)

    O jakim sporze prawisz dobry człowieku?

  • 29. Data: 2019-01-15 10:25:25
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 14 Jan 2019 20:43:01 +0100, w <q1ioob$3f7$1@node1.news.atman.pl>, "Eneuel
    Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(-a):

    > No ;) i razem znajdziecie wspólny język. ;)
    >
    > -=-
    >
    > 'Ustawienia dwóch kart'

    I jaką ikonę możesz sobie dodać? Jakiś screen (np. z google images)?

  • 30. Data: 2019-01-16 00:31:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5c3d926f$0$492$6...@n...neostrada.pl

    > O jakim sporze prawisz dobry człowieku?

    [dobry? -- co za zniewaga!! BARDZO DOBRY, nie dobry!]

    "Trybun" 5c3c5355$0$486$6...@n...neostrada.pl

    T> Normalka, sporna jest tylko możliwość wyboru
    T> karty do netu na górnym pasku.

    Trybun -- czy to moja wina, że nie wpadłeś na pomysł
    pomerdania tymi ikonami? ;)

    --