  • 61. Data: 2016-11-19 19:29:43
    Temat: Re: Obsługa ekranu LCD na Raspberry Pi
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Biały"

    > Bo rysowanie kresek tylko z pozoru jest trywialne i proste. Nie warto
    > tracić czasu na zajmowanie się pierdołami.
    > ---
    > Najlepiej Windows 10 zainstalować i programować w dotnecie

    Dalej nie czaisz: towrzenie kwadratowego koła w postaci własnych
    prymitywow do rysowania GUI zakończysię jak zwykle: w połowie i będzie
    obleśnie wygladać. Bo napisanie nawet prostego blitowania fontów z
    uwglednieniem rectów nie jest łatwe. I jest zupełna stratą czasu. Skoro
    już ktoś wziął wypasiony komputer typu Pi to po cholere ma się bawić z
    niewypasionymi biblitekami graficznymi? Gdzie tu logika? Ja rozumiem jak
    sie bierze CPU rzędu 20MHz i kilka kB RAM. Ale rozmawiamy o kompie z
    moca obliczeniowa peceta z przed 5 lat.
    ---
    To mówię, że można wziąć RPi i zainstalować na nim Windows 10

  • 62. Data: 2016-11-19 20:00:53
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-11-19 19:29, re wrote:
    > To mówię, że można wziąć RPi i zainstalować na nim Windows 10

    Kwestia czy ficzery Win10 nie okaza się dyskwalifikujące w
    zastosowaniach embedded.

  • 63. Data: 2016-11-19 20:25:25
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    > To mówię, że można wziąć RPi i zainstalować na nim Windows 10

    Kwestia czy ficzery Win10 nie okaza się dyskwalifikujące w
    Czemu miałyby okazać się dyskwalifikujące jak java i X'y dały radę ? :-)

  • 64. Data: 2016-11-19 22:07:37
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-11-19 20:25, re wrote:
    > Kwestia czy ficzery Win10 nie okaza się dyskwalifikujące w
    > zastosowaniach embedded.
    > ---
    > Czemu miałyby okazać się dyskwalifikujące jak java i X'y dały radę ? :-)

    "Trwa aktualizacja strefy czasowej Burkina Faso, prosimy nie wyłaczać
    urządzenia".

    Ewentualnie:

    "Radośnie informujemy że komputer się zrestartował z powodu zmiany
    strefy czasowej Burkina Faso".

    Lub:

    "Wymagana niezwykle wazna aktualzacja zmiany wyglądu litery
    hebrajskiego, planowany restart o 3:00".

    Itd. Jak komus ficzer nie przeszkadza to nie ma problemu.

  • 65. Data: 2016-11-20 10:40:30
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Przestań już pieprzyć bzdety :-) -> http://niusy.pl/@developers.de/9vi

  • 66. Data: 2016-11-20 12:53:28
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-11-20 10:40, re wrote:
    > Przestań już pieprzyć bzdety

    Czuje się usprawiedliwiony w momencie kiedy w wątku padło coś o drabinkach.

  • 67. Data: 2016-11-20 16:12:21
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Biały"

    > Przestań już pieprzyć bzdety

    Czuje się usprawiedliwiony w momencie kiedy w wątku padło coś o drabinkach.
    ---
    No tak, różne języki do różnych celów bywają.