  • 1. Data: 2009-11-12 08:47:31
    Temat: Obudowy Slim
    Od: " Marcin Radziewicz" <r...@g...pl>

    Witam,

    Zamierzam złożyć nowego peceta i zastanawiam się nad obudową typu slim, lub
    mini tower. Midi tower zaczyna mnie denerwować swoimi rozmiarami. Chce tam
    włożyć któregoś z nowych Athlonów 240-250. Pytanie o doświadczenia z tego typu
    obudowami. Jak wygląda sprawa chłodzenia. No i oczywiście czy ktoś może coś
    sprawdzonego polecić.

    rmarcin

  • 2. Data: 2009-11-12 10:31:41
    Temat: Re: Obudowy Slim
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Thu, 12 Nov 2009 08:47:31 +0000 (UTC), Marcin Radziewicz napisał(a):

> [...]
    > obudowami. Jak wygląda sprawa chłodzenia. No i oczywiście czy ktoś może coś

    Zalezy do czego chcesz uzyc.

    Slim-y Chiefteca mamy u siebie w biurze, przy C2D/pentium DC bezszelestne
    niemal. Plyta oczywiscie mATX (pelny ATX nie wejdzie), grafika chlodzona
    pasywnie.. ale to do biura. Jesli chcesz mocno grac, upewni sie ze grafika
    ma dobre chlodzenie - z oczywistych wzgledow w obudowie jest bardziej
    ciasno, mniej wolnej przestrzeni wiec szybciej sie nagrzewa.

    --
    Mark

  • 3. Data: 2009-11-12 12:12:07
    Od: Tom <t...@o...pl>

> [...]
    > obudowami. Jak wygląda sprawa chłodzenia. No i oczywiście czy ktoś może coś

    polecam, mala zgrabna, dobra blacha, sprawdzona, tazke na amd 240 oraz
    250 :)
    http://chieftec.pl/p4560,chieftec-bs-01w-w-w-b-z.htm

  • 4. Data: 2009-11-14 13:41:42
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl>

    > polecam, mala zgrabna, dobra blacha, sprawdzona, tazke na amd 240 oraz
    > 250 :)
    > http://chieftec.pl/p4560,chieftec-bs-01w-w-w-b-z.htm

    Wyglada na funkcjonalna, duzy wentyl z prozdu (wazne ze mozna zamontowac),
    ale... takiej brzydkiej to dawno nie widzialem :>

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327