  • 11. Data: 2013-11-22 14:40:08
    Temat: Re: Ocenić dysk
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle Jacek Maciejewski napisał w piątek, 22 listopada
    2013 14:32:

    > Tylko pamiętaj żeby OS pod jakim sprawdzasz dysk nie leżał na tym
    > dysku a ilość zapuszczonych procesów powinna byc minimalna. No i
    > dobrze jest przeskanować ze 3 razy, zwracając uwagę na
    > powtarzalność.

    Dzięki.

    Hirena mam akurat na CD, więc mi to nie grozi. Co prawda
    ostatnio startuję go z obrazu ISO wrzuconego na SSD, ale SSD też
    raczej nie muszę testować. ;)

    --
    Pozdrawiam, | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
    | Which switched witch watch which Swatch watch switch?
    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.