eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOctavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skończony ... › Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skończony ...
    From: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skończony
    Date: Thu, 28 Apr 2011 02:07:16 +0200

    Jako, że nie chce mi się logować,rejestrować, i zapisywać - za
    pośrednictwem PMS i kilku użytkowników PMS należących do OCP
    pozwalam sobie przekazać takie oto pytanie do użytkownika
    Octavii oznakowanej barwami OCP o nr rej. WE 0143X:

    Szanowny debilu, wyjaśnij mi, dlaczego na DK8 w dniu 20/04/2011
    w okolicach 19 - 21 godziny podążając z kierunku Wrocławia w
    stronę Warszawy niczym popierdolony:

    - co najmniej 3 krotnie wyprzedzałeś na wzniesieniu na podwójnej
    ciągłej ? ...

    - W Wieluniu przeleciałeś pełną pizdą przez pierwsze czerwone
    światło zmuszając 1 miejscowego do ostrego hamowania ?

    - pomiędzy Białą a Dąbrową (tuż przed Wieluniem) wyprzedzałeś na
    podwójnej ciągłej na przejeździe kolejowym rząd samochodów ...

    - niczym pojebany przed fotoradarem na ograniczeniu do 50
    zmusiłeś w Dąbrowie 3 tiry do hamowania zakończonego paleniem
    laków przez tiry, bo zamarzyło ci się jechać ca GPSowe 30 km/h ?

    Po to by od Dzbanków (Dzbanek?) do Bełchatowa jechać jak
    skończona pizda cały czas ca 60 km/h (gps'owe ?) z telefonem
    przy uchu ... A następnie na zwężkach na Gierkówie lecieć
    szalone 70 km/h ... ?

    Pytam bo nie wiem ! Zapytałbym na OCP, ale trzeba się
    rejestrować ... a mi się nie chce. A wiem, że parę osób z PMS
    korzysta z OPC więc może podlinkuje.

    No debil pędził od samego Wrocka jak popierdolony, wyprzedzał na
    wzniesieniach, na ciągłych, po to by przyblokować wszystkich
    tam, gdzie można było pocisnąć troszkę większymi prędkościami ...

    Ehhh ... odreagowałem zaległą frustrację ;)

    P.S. - nie miałem akurat CB, jakbym miał - zjebałbym debila
    osobiście bo to co odpieprzał na trasie zakrawało o nagrodę
    darwina. Długa prosta z zajebistą widocznością i przerywaną
    linią - szmaciarz jechał te 70/80 km/h utrudniając jazdę nawet
    tirmanom ... Pojawiały się wzniesienia - wyprzedzał na żylety,
    wskakując przed wyprzedzanego - zapinał hamulce na maksa etc ....

    P.S.2

    Niech ci bozia w dzieciach wynagrodzi przy najbliższej możliwej
    okazji.
    RZÓK na miarę naszych możliwości: http://rzok.wroclaw.pl/
    Wspomóż RZÓKA ! Podaruj futerko, narożnik, wersalkę lub ...