  • 21. Data: 2011-04-28 14:39:31
    Temat: Re: Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skończony ...
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Cały czas to widziałeś, czyli mam prawo domniemywać,
    > że "popierdalałeś" i Ty i po podwójnej, i tak daaalej,
    > czy wiesz z opowieści innych?

    Czasem dobrą godzinę można jechać za takim szaleńcem zgodnie z prawem i i
    tak się go dogania na co drugich światłach ;]

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 22. Data: 2011-04-28 14:43:04
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 28.04.2011 14:25, PH pisze:

    > zaraz zaraz
    > wcześniej nie pisałeś o "rozsądnych prędkościach" tylko o "jeździe
    > przepisowej".
    to teraz przeczytaj jeszcze raz co napisałem o przepisowej jeździe i w
    jakim kontekście.

    > stawiam flaszkę jak przejedziesz całą to drogę zgodnie z przepisami :) (i
    > zapewniam Cię że nie będzie to miało nic wspólnego z rozsądkiem i płynnością
    > ruchu)

    Flaszka do skonsumowania przed czy po tym teście?:)

  • 23. Data: 2011-04-28 14:45:12
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > to teraz przeczytaj jeszcze raz co napisałem o przepisowej jeździe i w
    > jakim kontekście.

    > Flaszka do skonsumowania przed czy po tym teście?:)

    no raczej przed :) bo na trzeźwo to na pewno nie przejedziesz tej trasy
    przepisowo ;-)))

  • 24. Data: 2011-04-28 15:03:23
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-04-28 02:07:16 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> said:

    > Jako, że nie chce mi się logować,rejestrować, i zapisywać - za
    > pośrednictwem PMS i kilku użytkowników PMS należących do OCP pozwalam
    > sobie przekazać takie oto pytanie do użytkownika Octavii oznakowanej
    > barwami OCP o nr rej. WE 0143X:
    >

    > Szanowny debilu,(ciach).

    Telefonu też nie miałeś?
    (bo, że CB nie, to już wiem)

    --
    Bydlę

  • 25. Data: 2011-04-28 18:39:56
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-04-28 09:56, J.F. pisze:

    > Musialaby ruch tamowac. Niestety - co wyprzedzenie to jeden
    > samochod dalej. Jak sie samemu nie wyprzedza to znika z widoku
    > po pewnym czasie.

    Wystarczy czekać na możliwość wyprzedzania ... wzniesienie -
    koleś wyprzedza ... i znika mi z pola widzenia ... za
    wzniesieniem przerywana - wyprzedzasz ... i zasadniczo możesz
    być cały czas równo z tym z przodu tracąc go co chwila z oczu i
    co chwila kontakt wzrokowy odzyskując.

    RZÓK na miarę naszych możliwości: http://rzok.wroclaw.pl/
    Wspomóż RZÓKA ! Podaruj futerko, narożnik, wersalkę lub ...

  • 26. Data: 2011-04-28 18:41:05
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-04-28 09:43, Artur(m) pisze:

    > Znam tę zależność ale ona sprawdza się w bardzo wyjątkowych
    > przypadkach, bo trudno wyobrazić sobie (choć to oczywiście możliwe)
    > że ktoś na podwójnej, i na skrzyżowaniach, i na żyletę, a
    > później 50ką.

    wystarczy, że zobaczy taki znak fotoradaru, albo co bardziej
    powszechne usłyszy, że fotoradar w nawigacji i już zamiast
    dozwolone 90 jedzie 50.

  • 27. Data: 2011-04-28 18:42:18
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-04-28 10:55, Artur Maśląg pisze:

    > Wiesz, w sposób szczególny pewnie nie, ale różnie to bywa. Przy
    > normalnej jeździe to co piszesz jest prawdą, jednak średnio wierzę
    > w świętość i normalną jazdą autora opowieści i pewnej Skodzie.
    > Nie sugeruję jednak, że zachowywał się tak samo debilnie jak
    > tamten.

    Ta ... można powiedzieć, że w 3 cylindrach moc drzemie ...
    niestety okazuje się po depnięciu w gaz (nie daj bóg z załączoną
    klimą), że moc nie drzemała, tylko zapadła w śpiączkę
    farmakologiczną.

  • 28. Data: 2011-04-28 18:44:48
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-04-28 14:25, PH pisze:

> [...]
    > zapewniam Cię że nie będzie to miało nic wspólnego z rozsądkiem i płynnością

    Aktualnie gierkówka jest ROZKOPANA w pizdu ...
    Ostatnio przejechałem ją za dnia w 4:20 ... tą samą trasę
    pokonałem żukiem w 5 h. Średnia wg AM z postojami 74 km/h
    średnia bez postojów 70.

  • 29. Data: 2011-04-28 18:45:46
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-04-28 15:03, Bydlę pisze:

    > Telefonu też nie miałeś?
    > (bo, że CB nie, to już wiem)

    Oznakował się tylko jako OCP, telefonu nie podał.

  • 30. Data: 2011-04-28 18:56:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Oznakował się tylko jako OCP, telefonu nie podał.

    Oni chyba sugerowali, żebyś zabawił się w psiego konfidenta.