  • 11. Data: 2011-04-28 10:12:40
    Temat: Re: Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skończony ...
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Artur(m)" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ipb5q9$226v$...@r...tu.kielce.pl..
    .

    > przypadkach, bo trudno wyobrazić sobie (choć to oczywiście możliwe)
    > że ktoś na podwójnej, i na skrzyżowaniach, i na żyletę, a później 50ką.

    wiesz, jakby ten kolo z opc zrobił taki numer, a potem zniknął w sinej dali,
    gnając rónie fantazyjnie, to rafał by tu nie pisał

  • 12. Data: 2011-04-28 10:52:22
    Od: Mariusz_Maniek <m...@g...com>

    On 28 Kwi, 02:07, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:
    > Jako, że nie chce mi się logować,rejestrować, i zapisywać - za
    > pośrednictwem PMS i kilku użytkowników PMS należących do OCP
    > pozwalam sobie przekazać takie oto pytanie do użytkownika
    > Octavii oznakowanej barwami OCP o nr rej. WE 0143X:
    >
    > Szanowny debilu, wyjaśnij mi, dlaczego na DK8 w dniu 20/04/2011
    > w okolicach 19 - 21 godziny podążając z kierunku Wrocławia w
    > stronę Warszawy niczym popierdolony:
    Dlaczego nie zadzwoniłeś na 112 ? reagują na takie zgłoszenia..

    Pozdrawiam,
    Mariusz Maniek

  • 13. Data: 2011-04-28 10:55:41
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-04-28 08:57, szerszen pisze:

    > jak zrobisz kiedyś trasę dłuższą niż z domu do roboty, to pogadamy o
    > tym, ile razy na trasie można spotkać ten sam samochód, wyprzedzić go,
    > być przez niego wyprzedzonym itd i nie ma w tym nic dziwnego i nie
    > trzeba w jakiś szczególny sposób łamać przepisów

    Wiesz, w sposób szczególny pewnie nie, ale różnie to bywa. Przy
    normalnej jeździe to co piszesz jest prawdą, jednak średnio wierzę
    w świętość i normalną jazdą autora opowieści i pewnej Skodzie.
    Nie sugeruję jednak, że zachowywał się tak samo debilnie jak tamten.

  • 14. Data: 2011-04-28 11:06:09
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości grup

    > Wiesz, w sposób szczególny pewnie nie, ale różnie to bywa. Przy
    > normalnej jeździe to co piszesz jest prawdą, jednak średnio wierzę
    > w świętość i normalną jazdą autora opowieści i pewnej Skodzie.

    ale ja wcale nie twierdzę że on jest święty, zresztą jak się wczytać w jego
    tekst, to nawet on sam tego nie sugeruje ;)

  • 15. Data: 2011-04-28 12:21:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > wierzę
    > w świętość i normalną jazdą autora opowieści i pewnej Skodzie.

    I slusznie .. bo u nas "wszyscy lamia", wiec zeby sie utrzymac to
    tez trzeba troche naginac :-)

    I tak prawde mowiac - nie mam tak ze "ile razy mozna spotkac ten
    sam samochod".
    Moze dlatego ze ja tez poginam - jak ktos mnie wyprzedza to znaczy
    ze pogian lepiej, a ja nie bede tak idiotycznie jezdzil/nie mam
    takiej mocy/itd .. i on odjezdza w sina dal :-)

    Jak ktos "ciagle spotyka jedno auto" to pewnie dlatego ze we
    wioskach jedzie 60, a za wioskami 120 .. i co go jakis maluch we
    wiosce wyprzedzi, to za wiaska on jego.
    Ewentualnie - widzi jak ktos wyprzedza ryzykownie, potem jest
    okazja, sa wyprzedza, dochodzi poprzednika przed nastepna
    zawalidroga, tak pare razy powtorka .. az w koncu delikwent
    ucieknie - ale tego juz nie zauwazy, zapamieta tylko ile razy
    spotkal.

    J.

  • 16. Data: 2011-04-28 13:03:55
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie zdziwił bym się jak by się okazało że autor tego wątku jadąc
    > przepisowo i ekonomicznie był cały czas na równi z takim typem.

    to znaczy że nigdy nie jechałeś tą drogą...

    bredzisz waść.

  • 17. Data: 2011-04-28 13:32:40
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]

    > Szanowny debilu, wyjaśnij mi, dlaczego na DK8 w dniu 20/04/2011 w
    > okolicach 19 - 21 godziny podążając z kierunku Wrocławia w stronę Warszawy

    ojj, nie wiesz jak to jest?

    1) firma płaci - paliwo, serwis, samochód,
    2) kredyt trzeba spłacać, 'franek' drożeje, raty coraz wyższe,
    3) żona ma fochy, dzieci płaczą, pies zeżarł nowy mebel (jeszcze nie
    spłacony)
    4) w firmie presja na wyniki, trzeba cisnąć klientów, szukać nowych, terminy
    gonią, dostawy spóźniają, etc.

    i frustracja rośnie, najłatwiej odreagować w ten sposób,

    5) co prawda mam Skodę ale to VW (a VW to przecież Audi) i na drodze to
    wszystkim udowodnię!

    brat

  • 18. Data: 2011-04-28 14:15:50
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 28.04.2011 13:03, PH pisze:

    > to znaczy że nigdy nie jechałeś tą drogą...
    Faktycznie, nie często zdarza mi się zbłądzić w tamte strony, ale czy
    to coś zmienia?

    > bredzisz waść.

    Że co bredzę? Że wariat łamiący przepisy, byle pokazać jaki to on nie
    jest zwinny, by za chwile jechać poniżej średniej rozsądnej na danym
    odcinku będzie miał lepszy czas przejazdu i spali mniej paliwa niż ktoś
    kto trzyma się jakiś rozsądnych prędkości? Czy może osoba co jedzie w
    sznureczku i wyprzedza gdy jest to dozwolone ma większe szanse na
    rozpierdzielenie się na czyimś zderzaku, niż ktoś kto robi to w
    najgłupszym możliwym miejscu?

    A może Twoja ksywka pochodzi od zawodu jaki wykonujesz i jesteś jednym z
    tych co uważają się za najważniejszych na drodze?

  • 19. Data: 2011-04-28 14:25:06
    Od: "PH" <P...@p...news>

> [...]
    > na czyimś zderzaku, niż ktoś kto robi to w najgłupszym możliwym miejscu?

    zaraz zaraz
    wcześniej nie pisałeś o "rozsądnych prędkościach" tylko o "jeździe
    przepisowej".
    stawiam flaszkę jak przejedziesz całą to drogę zgodnie z przepisami :) (i
    zapewniam Cię że nie będzie to miało nic wspólnego z rozsądkiem i płynnością
    ruchu)

  • 20. Data: 2011-04-28 14:32:37
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "PH" <P...@p...news> napisał w wiadomości

    > bredzisz waść.

    Nie bredzi. Dojeżdżam do pracy kawałkiem gierkówki od 12 lat i często
    robiłem sobie zabawę - spróbować dogonić młodego wściekłego nie
    przekraczając 100. Dość często mi się to udawało - kwestia wybrania
    odpowiedniego pasa na światłach, itp.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII