  • 1. Data: 2010-04-02 10:36:40
    Temat: Odglos przy włączonej klimatyzacji
    Od: Iglo <f...@g...pl>

    Cieplej, wiec klima zaczela byc bardziej obciążona i niestety pojawiły
    się problemy - coś "na moje oko" słabo chłodzi, no i ten odgłos ,powyżej
    2500 obrotów słychać coś jakby cięcie diaksem (oczywiście cichsze), ale
    takie tarcie metaliczne. :-/ Wyłączenie klimy powoduje ciszę. Cóż to może
    być, mało czynnika? Na jesieni było ok.. Z drugiej strony przy małej/
    braku ilości czynnika climatronic by się chyba wogóle nie włączył? Nawet
    nie chce myśleć o wymianie sprężarki :-(.

  • 2. Data: 2010-04-02 10:46:53
    Temat: Re: Odglos przy włączonej klimatyzacji
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    zobacz czy kolo pasowe od sprezarki (przy jej sprzegle) nie ociera o cos

  • 3. Data: 2010-04-02 18:01:24
    Od: "fuen" <fuen@wp[spam].pl>

> [...]
    > braku ilości czynnika climatronic by się chyba wogóle nie włączył? Nawet
    > nie chce myśleć o wymianie sprężarki :-(.

    ja tak miałem w mojej laginie z 2002r
    jak mi tłumaczył mechanik
    podobno francuzi sie nie popisali i wstawili tam kiepskiej jakosci sprezarke
    zle się podobno smaruje - i coś tam się zużywa

    nawet ją naprawiałem - 600 zł to kosztowało!!!
    dziełała wtedy 2 letnie miesiące i się zepsuła

    sprzedałem to auto , zeby się nie męczyć i nie dręczyć
    w 2 lata uzytkowania przejechałem 50tys km
    a na naprawy wydałem prawie 10000zł

    ciekawe czy masz LAGUNĘ ???

  • 4. Data: 2010-04-02 18:43:52
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Iglo pisze:
> [...]
    > się problemy - coś "na moje oko" słabo chłodzi, no i ten odgłos ,powyżej
    > 2500 obrotów słychać coś jakby cięcie diaksem (oczywiście cichsze), ale

    Kiedyś jechałem samochodem w którym też coś przy klimie tarło. A kawałek
    dalej w ruch szła już gaśnica - okazało się że zatarło się łożysko
    sprężarki i zapalił się mechanizm sprzęgła i okolica.

  • 5. Data: 2010-04-03 02:28:43
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    > sprzedałem to auto , zeby się nie męczyć i nie dręczyć
    > w 2 lata uzytkowania przejechałem 50tys km
    > a na naprawy wydałem prawie 10000zł
    >

    > ciekawe czy masz LAGUNĘ ???

    bezpieczne auto musi kosztować ;)