  • 1. Data: 2018-01-29 16:08:44
    Temat: Odnalezienie auta cd
    Od: Kris <k...@g...com>

    Sąsiedni watek mnie zainspirował
    Online można sprawdzić historie ubezpieczeń, można jakieś podstawowe dane z CEPIK
    wyciągnąć bez problemu
    Mnie interesuje jednak czy bez osobistej wizyty w wydzielę komunikacji jest możliwość
    sprawdzenie gdzieś(np potwierdzając profilem zaufanym) jakie auta aktualnie mam na
    siebie zarejestrowane
    W ostatnich latach już o to dbałem i zgłaszałem przerejestrowywałem jednak a latach
    młodości jak miałem kilka garbusów, kilka dużych fiatów człowiek to sprzedawał,
    kupował kolejne i pewny nie jestem czy wszystkie te umowy sprzedaży zgłaszałem do
    wydziału komunikacji
    Podejrzewam że może jakiś wiekowy duży fiat gdzieś tam na mnie figurować.
    UFG póki co mnie nie powiadomił stosownym wezwaniem o takiej sytuacji ale kto wie;)

  • 2. Data: 2018-01-29 16:40:22
    Temat: Re: Odnalezienie auta cd
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >wszystkie te umowy sprzedaży zgłaszałem do wydziału komunikacji
    >Podejrzewam że może jakiś wiekowy duży fiat gdzieś tam na mnie

    O ile jezdzi ... no chyba, ze juz go dawno nie ma, ale ciagle na
    Ciebie zarejestrowany :-)

    >UFG póki co mnie nie powiadomił stosownym wezwaniem o takiej sytuacji
    >ale kto wie;)

    Przechowujący twoje dane osobowe, na żądanie, muszą je udostepnic.
    Ale:
    -czy CEPIK to dotyczy, czy ma dyspense ?
    -czy UFG bedzie mial pesel przy polisach ... chyba ma, bo OIDP to
    szybko wyszukuja wszystkie pojazdy i szkody osoby.

    Dwa pisemka mozna popelnic.
    Prosi sie pisemnie, co rodzi kolejne pytania:
    -CEPIK jako organ administracji panstwowej chyba moze sprawdzic czy
    wysyla na aktualny adres, ale UFG nie moze, to ciekawe jak sprawdzi
    :-)
    -stare pojazdy byly rejestrowane bez pesel, wiec ciekawe czy
    uzupelnili, czy po prostu poszukaja po pesel i nie znajda, wiec nie
    wysla :-)

    J.

  • 3. Data: 2018-01-29 21:42:07
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Kris pisze tak:

    > Podejrzewam że może jakiś wiekowy duży fiat gdzieś tam na mnie
    > figurować.

    Tak, tak przypomnij im się ;)

    --
    Piter