  • 1. Data: 2018-01-31 09:45:11
    Temat: W radiowozach pojawią się terminale. Za mandat zapłacimy kartą
    Od: "T." <k...@i...pl>

    Trwa wyposażanie radiowozów Policji w terminale płatnicze POS. To
    element Programu upowszechniania płatności bezgotówkowych w
    administracji publicznej, realizowanego przez Ministerstwo
    Przedsiębiorczości i Technologii oraz Krajową Izbę Rozliczeniową (KIR).
    Od lutego już w każdym radiowozie patrolu drogowego za mandat będziemy
    mogli zapłacić kartą płatniczą lub Blikiem.

    cd.:

    https://www.facebook.com/notes/autopolska/w-radiowoz
    ach-pojawi%C4%85-si%C4%99-terminale-za-mandat-zap%C5
    %82acimy-kart%C4%85/1509454856019665/

    https://tinyurl.com/yc62vgkx

    A w komisariatach pewnie nadal policjanci na maszynach piszą albo do
    drukarek muszą swój papier przynosić... :-)

    Ps. A co, jeśli terminal będzie poza zasięgiem? Czasem łapią na jakimś
    zad..piu. Powinni im dać terminale "żelazka" - wtedy nie będzie problemu.

    T.

  • 2. Data: 2018-01-31 10:26:59
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-01-31 o 09:45, T. pisze:

    > A w komisariatach pewnie nadal policjanci na maszynach piszą albo do
    > drukarek muszą swój papier przynosić... :-)

    Maszynę do pisania na komisariacie widziałem ostatni raz w ubiegłym
    stuleciu. W tym maja już komputery. Fakt że wolne ale mają.

    > Ps. A co, jeśli terminal będzie poza zasięgiem? Czasem łapią na jakimś
    > zad..piu. Powinni im dać terminale "żelazka" - wtedy nie będzie problemu.

    Za to że jeździsz po zadupiu wystawią ci papierowy.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2018-01-31 19:22:14
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 31 Jan 2018 10:26:59 +0100, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:

    >Maszynę do pisania na komisariacie widziałem ostatni raz w ubiegłym
    >stuleciu.

    W 2005 roku byłem przesłuchiwany w charakterze świadak w WRD na
    Waliców w Warszawie. Maszyna do pisania była używana do zapisu moich
    zeznań.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 4. Data: 2018-01-31 19:24:09
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 31 Jan 2018 09:45:11 +0100, "T." <k...@i...pl> wrote:

    >Ps. A co, jeśli terminal będzie poza zasięgiem? Czasem łapią na jakimś
    >zad..piu. Powinni im dać terminale "żelazka" - wtedy nie będzie problemu.

    Te terminale to po to, by zagraniczniak mógł zapłacic bez petania się
    po bankomatach. "Krajowcy" dalej pewnie będą wybierać kredytowane.

  • 5. Data: 2018-02-01 15:29:19
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > Od lutego już w  każdym radiowozie patrolu drogowego za mandat będziemy
    > mogli zapłacić  kartą płatniczą lub Blikiem.

    Rzadko oglądam tv.
    Wczoraj przypadkiem zobaczyłem materiał ze szkolenia policjantów w
    używaniu terminali. Biedak w pocie czoła wpisywał 100 zł. przez
    kilkanaście chyba sekund.

    Jeśli taką biegłość posiadają policjanci, to będą wystawiać w jednostce
    czasu pewnie z połowę mniej mandatów ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 6. Data: 2018-02-13 01:24:18
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-01-31 o 19:22, j...@i...pl pisze:

    > W 2005 roku byłem przesłuchiwany w charakterze świadak w WRD na
    > Waliców w Warszawie. Maszyna do pisania była używana do zapisu moich
    > zeznań.

    No i - ?
    Teraz jest 2018. Trzynaście lat minęło, jak jeden dzień.

  • 7. Data: 2018-02-13 01:26:06
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-02-01 o 15:29, Adam pisze:

> [...]
    > kilkanaście chyba sekund.
    >
    > Jeśli taką biegłość posiadają policjanci, to będą wystawiać w jednostce

    Za pierwszym razem wszystko idzie wolniej. Wprawi się i będzie wbijał
    mandaty szybciej niż pociski wylatują z kałasza.