  • Data: 2010-03-01 07:30:55
    Temat: Odp: Zmarł Jacek Karpiński
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik greg142 <g...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:5fcb94de-398a-4dd6-93e2-286094e5cfb8@g19g200
    0yqe.googlegroups.com...
    On 28 Lut, 18:13, Atlantis <m...@w...pl> wrote:
    > W dniu 2010-02-26 20:47, Jerzy Pastusiak pisze:
    > Ja widzę w Jacku Karpińskim przede wszystkim tragiczną postać. Pomimo
    > talentu nie udało mu się odnaleźć w komunizmie, sukcesu nie odniósł
    > również w realiach wolnorynkowych. Co wcale nie deprymuje go jako
    inżyniera.

    O zmarłych źle się nie mówi, ale po przeczytaniu wywiadu rzeki w wątku
    powyżej, odniosłem wrażenie, że p. Karpiński miał paskudny charakter.
    Wszyscy dookoła, nie wyłączając prof. to banda gamoni i ubeków. Tylko
    ja jestem genialny. Ale co chwilę bywa w salonach kacyków i ubeków,
    przyjaźni się z Bratkowskim który ma wejścia w KC. Więc czego mu
    zabrakło. Najwyraźniej charakteru człowieka, który nie obraża
    wszystkich dookoła, jak sam mówi"matołów". A co to za inżynier, co
    pozostaje po nim parę niedorobionych konstrukcji w muzeum techniki.
    Nie odmawiam mu zapewne ciekawych i innowacyjnych pomysłów, ale
    charakterek go zgubił. Nie można poniewierać wszystkimi bo to banda
    matołów. Oddajmy sprawiedliwość prawdzie. Efekt, zero konstrukcji,
    zero produkcji.
    Greg

    Pojechałeś sobie kolego zbyt ostro. Miał piękny charakter, który pozowlił mu
    osiągnąć w swoim życiu.
    Jednym z tych rzeczy jest to, że o Nim usłyszeliśmy
    Jeżeli:
    1) nie wierzysz w to, że gość walczył o to, abyś nie pisał na
    de.misc.elektronika,
    2) nie podoba Ci się, że chodził później do Uni Sowieckiej po pieniądze za
    swoją pracę i załatwiał/kombinował wnioski o przyznanie należnej mu forsy z
    podatków (tzn.haraczy),
    3) nie podoba Ci się, że obrażał "gamoni",
    4) nie podoba Ci się, że Gość pozostawił po sobie KILKA urządzeń, które po
    dziś dzień stoją w muzeum, a naszego nie ma tam żadnego,
    5) nie podoba Ci się, że miał twardy charakter, a nie był zwykłą miernotą
    jak wielu z nas,
    to chcociaż zadaj sobie trud i poczytaj tą ulotę o K-202 w pdfie.
    Spójrz i oceń nie charakter, a to, że K-202 był komputerem asynchronicznym
    już w latach 70.
    Potem wszystko poszło w synchronizm i doskonale marnuje się czas urządzenia,
    gdzie 80% układów czeka
    na najwolniejszy, aby KC (Kwarc centralny) mógł w następnym takcie pozwolić
    miernocie na nadążenie za szybkimi geniuszami.
    Najprościej będzie przeprosić.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar