  • 21. Data: 2007-08-06 23:53:55
    Temat: Re: [Odrobin? NTG] Dobry serwer news?
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:
    > Nie jest to chyba widoczne dla czytelników tych grup? Moderatorzy
    > muszą poprawiać?

    Jeśli moderator ręcznie poprawi, to nie jest widoczne. :)
    Gorzej, jeśli nie ma jak ręcznie poprawić (dostał tylko narzędzie,
    nie mboksa).

    p.

  • 22. Data: 2007-08-07 00:11:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Piotr,

    Tuesday, August 7, 2007, 1:53:55 AM, you wrote:

    > Jeśli moderator ręcznie poprawi, to nie jest widoczne. :)
    > Gorzej, jeśli nie ma jak ręcznie poprawić (dostał tylko narzędzie,
    > nie mboksa).

    Jasne. Pytam, bo się nie znam :)
    BTW: dostałem informację, że usunęli z filtrów inkryminowaną frazę. I
    dobrze. Ale i tak mam powyżej uszu głupich pytań konsultantów przy
    każdej drobnej sprawy.
    Powoli dochodzę do wniosku, że ISO9001 stanie się kiedyś źródłem
    jakiegoś poważnego nieszczęścia...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl