  • 11. Data: 2009-05-03 15:20:48
    Temat: Re: Oferta dla stalych abonentow Era - zmiany w najblizszym czasie
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "mmartyn" <m...@g...com>

    > Kilobajt nie jest jednostką minimalną. Jest nią BAJT. Więc się pytam czemu
    zakładasz taryfikowanie co kilobajt jak wysyłasz pojedyncze bajty ?

    > --
    > PS. nudzi mi się
    Bit raczej :) Bajt to 8 bitów.

    Nowiem, wiem - czepiam się.

    ---
    Ależ ... nie pomyślałem o tym :)

    --
    PS. nudzi mi się

  • 12. Data: 2009-05-03 17:07:51
    Od: Solos <U...@g...com>

    No dobra, ale umowmy sie, ze dzis realna jednostka minimalna jest 1kB.
    Tak jak jedna sekunda.

    Pozdrawiam,
    Solos

  • 13. Data: 2009-05-04 10:35:38
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Solos" <U...@g...com>

    > No dobra, ale umowmy sie, ze dzis realna jednostka minimalna jest 1kB.
    > Tak jak jedna sekunda.

    Umówmy się, że jednostką minimalną jest bajt, tak jak jedna sekunda.

    --
    PS. nudzi mi się

  • 14. Data: 2009-05-04 15:37:17
    Od: Solos <U...@g...com>

    Noe Bat wrote:
    > Umówmy się, że jednostką minimalną jest bajt, tak jak jedna sekunda.

    Rany dobra. Mi spokojnie wystarczy 1kB, chociaz jak bedzie bajt, bedzie
    jeszcze lepiej. Ktos wie o jakis zmianach w najblizszym czasie w Erze?

    Pozdrawiam,
    Solos

  • 15. Data: 2009-05-06 21:59:53
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

    > Rany dobra. Mi spokojnie wystarczy 1kB, chociaz jak bedzie bajt, bedzie
    > jeszcze lepiej. Ktos wie o jakis zmianach w najblizszym czasie w Erze?

    Tiaaaaa... Pogadali, pogadali, a teraz szukają proroka...

    Grzexs