  • 1. Data: 2014-10-12 01:19:10
    Temat: Transmisja meczu Polska - Niemcy w telewizji polskiej
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Za co płacą ludzie w Polsce abonament jak TVP ma ludzi w dupie i nie
    pokazuje meczu na kanałach TVP 1 TVP 2. Oglądałem mecz na niemieckim RTLu bo
    jak widać na TVP nie ma co liczyć.

  • 2. Data: 2014-10-12 08:30:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Za co płacą ludzie w Polsce abonament jak TVP ma ludzi w dupie i nie
    > pokazuje meczu na kanałach TVP 1 TVP 2. Oglądałem mecz na niemieckim RTLu
    > bo jak widać na TVP nie ma co liczyć.

    Ale po co, skoro był na otwartym Polsacie?
    A jak jesteś poza Polską, to nie ściemniaj że płacisz abonament za nie swoją
    telewizję.

  • 3. Data: 2014-10-12 09:02:17
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-10-12 o 01:19, rageofhonor pisze:
    > Za co płacą ludzie w Polsce abonament jak TVP ma ludzi w dupie i nie
    > pokazuje meczu na kanałach TVP 1 TVP 2. Oglądałem mecz na niemieckim
    > RTLu bo jak widać na TVP nie ma co liczyć.

    Ludzie płacą opłatę-podtek od posiadania telewizora. Dziwię się że o tym
    nie wiesz.
    Cwaniaki oczywiście nie płacą bo debile u władzy skonstruowali głupie
    przepisy.
    Trzeba z tym zrobić porządek. Albo znieść albo upowszechnić.
    Tak samo jak się zdecydować czy dotacje do partii politycznych zostawić
    i kilka innych burdeli...
    Tylko żeby zrobić porządek choćby z jedną ustawą trzeba mieć jaja a jak
    wiadomo z tym przy korycie krucho. :-)

    PS. Jak nie nie dają rady z taką błahą sprawą to co mówić o czymś
    poważniejszym, np. dług publiczny czy sądownictwo. Żałość.

  • 4. Data: 2014-10-12 09:20:03
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-10-12 01:19, rageofhonor pisze:
    > Za co płacą ludzie w Polsce abonament jak TVP ma ludzi w dupie i nie
    > pokazuje meczu na kanałach TVP 1 TVP 2. Oglądałem mecz na niemieckim
    > RTLu bo jak widać na TVP nie ma co liczyć.

    TVP to już tylko powtórki, głupawe serialiki i propagandowa hekatomba.
    Tak że zmuszanie ludzi do uiszczania opłat za oferowane szambo to zwykłe
    qrestwo.