  • 11. Data: 2005-07-22 12:53:42
    Temat: Re: Oficjalne oświadczenie czyli problemy pewnego TANIEGO hostingowca
    Od: "de.facto" <http://%77%77%77%2E%74%69%6E%79%2E%70%6C/hg4n>

    Szymon Komendera napisał(a):

    [...]

    > Ma to ktoś zapisane/cachowane ? :( Też chcę się pośmiać, a tu strona nie
    > odpowiada :(

    http://voila.pl/win96/

    r_

  • 12. Data: 2005-07-22 13:16:03
    Od: "Palo" <n...@w...pl>

    > --
    > futszaK
    > "Od samego początku celem hakera było zniszczenie danych znajdujących
    > się na serwerze, a to, iż udało mu się to uczynić dopiero za 3 razem,
    > świadczy o dobrym zabezpieczeniu tego serwera" (c)www.skip.pl

    " Czy uważają Państwo, że hosting to dla nas zabawa: "to wyłączę, to
    usunę..." ? "Z przykrością" musimy zakomunikować, że tak NIE JEST! "

    No fajnie by było gdyby hosting był dla nich zabawą - a swoją drogą - musi
    być to dla nich straszna robota skoro "Z przykrością" zawiadamiają o tym że
    NIE JEST to dla nich zabawa :)

  • 13. Data: 2005-07-22 13:41:26
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Fri, 22 Jul 2005 14:41:45 +0200, użyszkodnik Szymon Komendera
    <m...@d...pl> napisał:

    > Ma to ktoś zapisane/cachowane ? :( Też chcę się pośmiać, a tu strona nie
    > odpowiada :(

    bardzo ciekawe ze z neostrad sa problemy, ode mnie (polpak) śmiga bez
    problemu. z InternetDSLa tez chodzi bez problemu

  • 14. Data: 2005-07-22 13:57:12
    Od: Szymon Komendera <m...@d...pl>

    futszaK napisał(a):
    > bardzo ciekawe ze z neostrad sa problemy, ode mnie (polpak) śmiga bez
    > problemu. z InternetDSLa tez chodzi bez problemu

    Nic nie poradzę... po prostu nie odpowiada...

    --
    shive
    skryptoteka.pl / manuale.pl

  • 15. Data: 2005-07-22 14:36:35
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Fri, 22 Jul 2005 15:57:12 +0200, użyszkodnik Szymon Komendera
    <m...@d...pl> napisał:

    > Nic nie poradzę... po prostu nie odpowiada...

    moze tani hostingowcy wykupili usluge "wszystko bez neostrada.pl" :>

  • 16. Data: 2005-07-22 14:53:17
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 22 Jul 2005 12:32:22 +0200, w
    <1...@4...com>, futszaK <f...@p...pl>
    napisał(-a):

    > ...dla tych zamierzają stawiać server w taniej serverowni za granicą
    > :P
    > http://www.skip.pl/oswiadczenie.html

    Mam tam konto backupowe na śmieciowe pliki. Pierwszy raz spotykam się z
    backupem z którego dane non-stop znikają :))). W ciągu kilku miesięcy konto
    zostało doszczętnie opróżnione chyba z 5 razy :))

  • 17. Data: 2005-07-22 14:57:52
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    futszaK pisze:

    > moze tani hostingowcy wykupili usluge "wszystko bez neostrada.pl" :>

    Eh, ale co Ty tutaj marudzisz wciąż o tanim hostingu... opisane sytuacje
    świadczą raczej o ich kompetencjach, a nie o jakości serwerowni.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl
    Nie widzisz polskich znaków? Zajrzyj na http://strony.biz/h/utf-8

  • 18. Data: 2005-07-22 15:49:42
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>

    futszaK <f...@p...pl> wrote:

    > http://www.skip.pl/oswiadczenie.html

    Tekst miesiąca! :D
    Szkoda tylko, że w sumie dorosłe chłopaki (27 lat?)
    nie widzą w takim oświadczeniu swojej śmieszności,
    której chcieli uniknąć, a tylko ją pogłębili
    i szeroko rozreklamowali.

    Mam jeszcze jedno spostrzeżenie.
    Wcale mnie nie dziwi poziom pisemnych wypowiedzi
    klientów tej firmy. Oferta hostingowa za 19 zł
    rocznie przyciąga określonych użytkowników :>
    więc wszyscy oni są siebie warci (klienci hostera,
    a hoster klientów). Ot, niewidzialna ręka rynku :-)
    Na zdrowie!

    --
    Tomek
    Dwie tajemnice gwarantujące sukces:

  • 19. Data: 2005-07-22 15:54:04
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Tomasz Nowak pisze:

    > Tekst miesiąca! :D

    Uważaj, co piszesz, bo jeszcze Ci sprawę wytoczą. ;D

    > Szkoda tylko, że w sumie dorosłe chłopaki (27 lat?)

    Czytając ten tekst mam wrażenie, że 27 lat, to oni mogą mieć w sumie...

  • 20. Data: 2005-07-22 16:40:55
    Od: Jakub Żukowski <j...@g...com>

    Witam,
    > ROTFL....w toku :P :P
    > Dawno się tak nie uśmiałem...
    > Akcja jak w serialu brazylijskim ...pierwsze włamanie, drugie włamania, ...
    > trzecie włamanie ..serwery,firewalle,oprogramowanie anty-anty :P

    I specjalistyczne sprzęty jak fax wpięty w specjalną bazę, odpowiednie
    komórki kontaktowe, system filtrujący cały internet z obelg na hosting,
    telefon komórkowy w komputer, gdzie telefonu odebrać nie mogą :) Bond
    2006 normalnie :) Sądzę, że w Akamai takich sprzętów nie mają jak w
    *skip.pl*.

    --
    Jakub