  • 91. Data: 2018-01-02 02:03:15
    Temat: Re: Oficjalnie - spowalniamy stare iPhone'y
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message
    news:p2eboi$q46$1@node1.news.atman.pl...

    > Nie, to nie jest poprawna analogia.
    >
    > To coś jak wymiana akumulatora (albo możesz zrobić to sam, ewentualnie
    > z pomocą narzędzi, albo musisz spawać karoserię, bo producent na złość
    > zamknął akumulator bez dostępu przez użytkownika, ale oczywiście będziesz
    > pszemolił, że skoro można się do niego dospawać, to jest wymienny, mimo że
    > właśnie intencją producenta było to, aby wymienny
    > nie był).

    https://www.digitalsupplyusa.com/products/iphone-7-b
    attery-replacement-repair-kit-pro-series?gclid=Cj0KC
    QiA1afSBRD2ARIsAEvBsNnExbpd2pLBYHzVhWimTre7-2SS3zyTD
    vN8oRKNiqnW_NMAnbogHisaAv8sEALw_wcB

    W zestawie nie ma spawarki... pewnie jednak nie jest potrzebna.

  • 92. Data: 2018-01-02 04:02:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > To znaczy że przynajmniej ta bateria jest normalna
    > w przeciwieństwie do jej otoczenia :-)

    Bateria litowa, jak każda inna. Nie ma tu żadnej rewelacji.
    Nie słuchaj bzdur jakie Ci applehelterzy wciskają o Apple :-)

    > To się pytam dlaczego jest takie chalo i użytkownicy się skarżą a
    > producent się tłumaczy?

    Powtarzam Ci od paru dni, że czegoś nie doczytałeś
    albo czytasz bez zrozumienia...

    > Szacun :-)

    :-)

  • 93. Data: 2018-01-02 04:04:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Irokez" <n...@w...pl> wrote in message

    > Ok, tak napisał producent,
    > W moim przypadku (i jak widzę nie tylko, bo sporo osób u mnie w firmie
    > wzięło ten szrot z ciekawości) jednak iOS wykrywa stary, nienajnowszy
    > model telefonu 4s i modyfikuje zegar procesora aby ograniczyć jego
    > wydajność już w pierwszych minutach po wypakowaniu go z nowiuteńkiego
    > pudełka podłączeniu do iCośtam w celu aktualizacji.
    > Tak to u mnie przebiegło.

    Rozumiem, że jakoś zmierzyłeś wewnętrzny zegar procesora...
    No to jestem pełen uznania.

    Bardziej jednak prawdopodobne jest to, że się oszukujesz.

    > Telefony działają normalnie tylko tym, co nie pozwolili na aktualizację.
    > Mój nowiuteńki, nawet nie zdążyłem rozpakować i założyć szkła ochronnego,
    > leży w pudełku w szafie.

    4S był nowym produktem w 2011 roku. Dziś ma już 7 lat.
    Oczekiwanie, że 7 letni smartfon będzie działał tak samo
    szybko jak tegoroczny jest na tyle absurdalne że niepoważne
    i nie ma sensu chyba na ten temat nic więcej mówić.

  • 94. Data: 2018-01-02 04:09:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Czarek" <c...@n...fm> wrote in message
> [...]
    walnianie-iPhoneow-i-obniza-koszt-wymiany-baterii,Ne
    ws,85068.html

    > Jeszcze zadajesz takie pytanie? Dlatego bo to jabłko i ono sobie nie
    > odpuści aby ich aku kupować. Przez lata przecież was (wyznawców)
    > do tego przyzwyczajali.

    Czyli bzdurzysz i spekulujesz bezpodstawnie.
    Jest cała gama zastępczych baterii do iPhone dostępnych u Chinczyków.
    Działają dokładnie tak samo jak te Applowskie, sprawdziłem
    elektronicznym miernikiem ładowania i rozładowania.

    > To nie znaczy, że zadziała po wymianie. Aku w telefonie to nie samo
    > ogniwo, i nie jest nigdzie powiedziane, że jego wymiana na zamiennik
    > przyniesie oczekiwany przez użytkownika skutek.
    > Podobnie jak z tuszami do wielu modeli drukarek - nie ma chipa, to tusz
    > według drukarki do d..y

    Baterii do iPhone to nie dotyczy - wymiana na chinski za $15 zadziała.

    > Jeśli telefon go zaakceptuje w 100%,

    Nie zdarzyło mi się aby nie zaakceptował.
    Nie wiem po co snujesz jakieś takie zmyślane wizje.

    > Gdzie to napisałem? Chodzi o to, że jednak można wprowadzić poprawki
    > zapobiegające resetowaniu/wyłączeniu urządzenia zamiast go spowalniać.

    To zwalnianie to właśnie "poprawka mają zapobiegać resetowi" :-)))
    Ale jesteś fajny...

    > Chcesz pisać o wymianie kół to idź na grupę o samochodach zamiast mieszać
    > dwa *różne* tematy

    Nie są to dwa różne tematy - to ten sam temat "wymienności"
    którą Ty na siłę chcesz interpretować jako wymienność bez
    użycia żadnych narzędzi - a dlaczego tak sztucznie mamy odraniczać
    znaczenie tego słowa? Bo Ci to służy w Twoim applehejterskim działaniu? :-)

  • 95. Data: 2018-01-02 07:34:13
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-01-01, z <...@...pl> wrote:
    > Faktycznie. Tego nie mogę pojąć. Takie miało być fantastyczne
    > zarządzanie energią o którym tu wielokrotnie też pisałeś.
    > Dlaczego system jest tak kulawy i tak bardzo wrażliwy na skoki napięcia
    > i dlaczego w związku z jego ułomnością projektanci nie pomyśleli o
    > zabezpieczeniu się na taką okoliczność stosownym zapasem prądu?

    One sa chyba bardzo wyżyłowane jak na to co się da wydobyc ze
    współczesnych baterri, bo generalnie na te kilka sprzętów Appla co mam,
    to baterie są ostatnią żeczą na które moge narzekac. Przykładowo ipad2
    po 6ciu latach, bateria nadal trzyma ca 5 dni.

    --
    Marcin

  • 96. Data: 2018-01-02 07:36:22
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-01-02, Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> wrote:
> [...]
    > to baterie są ostatnią żeczą na które moge narzekac. Przykładowo ipad2
    > po 6ciu latach, bateria nadal trzyma ca 5 dni.

    RZeczą k.. ..c.

    --
    Marcin

  • 97. Data: 2018-01-02 07:55:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-02 o 04:09, Pszemol pisze:

> [...]
    > użycia żadnych narzędzi - a dlaczego tak sztucznie mamy odraniczać
    > znaczenie tego słowa? Bo Ci to służy w Twoim applehejterskim działaniu? :-)

    Jakby Apple sprzedawało samochody, ale aby otworzyć bagażnik, trzeba by
    było rozkręcić pół karoserii, to Pszemol też by pszemolił, że o co
    chodzi, przecież bagażnik jest otwieralny.

    Jego posty to chyba najlepszy dowód, że wyznawcy jajka mają coś nie tak
    z myśleniem.

    --
    Liwiusz

  • 98. Data: 2018-01-02 08:00:41
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-02 o 04:02, Pszemol pisze:
    > Bateria litowa, jak każda inna. Nie ma tu żadnej rewelacji.
    > Nie słuchaj bzdur jakie Ci applehelterzy wciskają o Apple :-)

    Nie wiem z kim i o czym w tym momencie dyskutujesz.
    A może to taki sposób unikania tematu i rozmywania zagadnienia? :-)

    > Powtarzam Ci od paru dni, że czegoś nie doczytałeś
    > albo czytasz bez zrozumienia...

    Kierownictwo Aple czegoś nie doczytało i tłumaczy się bez potrzeby?

  • 99. Data: 2018-01-02 08:03:54
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    > to baterie są ostatnią żeczą na które moge narzekac. Przykładowo ipad2
    > po 6ciu latach, bateria nadal trzyma ca 5 dni.

    Ale odnieś się do tematu spowalniania starych ajfonów.

    Zauważyłeś/niezauważyłeś?

    Wszak Prszemol się tu wykłóca że LAGOWANIE sprzętu jest normalne i
    właśnie dzięki niemu Ty nie narzekasz na baterie :-)

  • 100. Data: 2018-01-02 08:47:46
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-01-02 o 02:03, Pszemol pisze:

> [...]
    vN8oRKNiqnW_NMAnbogHisaAv8sEALw_wcB

    > W zestawie nie ma spawarki... pewnie jednak nie jest potrzebna.

    Wygląda jak zestaw do piercing-u. :-)

    Robert