  • 191. Data: 2018-01-05 07:07:37
    Temat: Re: Oficjalnie - spowalniamy stare iPhone'y
    Od: z <...@...pl>

    Gdybyś był bardziej przekonujący i trzymał się sedna sprawy a nie robił
    wyimaginowanych wycieczek o skokach napięcia (klienta to gówno obchodzi)
    i odpowiedział w końcu dlaczego żle zaprojektowano ajfony że teraz
    trzeba je zwalniać i jak to firma zrekompensuje klientom...

  • 192. Data: 2018-01-05 07:44:24
    Od: p...@g...com

    --dlaczego żle zaprojektowano ajfony że teraz trzeba je zwalniać i jak to firma
    zrekompensuje klientom...

    projekt jest dobry bo aku zdychaja dopiero po 2 latach czyli po okresie gwarancji :-)
    idiotyzmem Yapka byla za to proba przemycenia tego w aktualizacji systemu zamiast
    jasno postawic sprawe uzytkownikom: masz opcje wlaczyc ogranicznik lub ryzykowac
    reboot przy slabej baterii, do tego ta durna praktyka niewymiennych baterii i mamy
    kompromitacje :-)

    rekompensaty nie bedzie tylko znizka na wymiane baterii

  • 193. Data: 2018-01-05 08:37:45
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-01-05 o 05:02, Pszemol pisze:
    > "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message

    > Raczej miał coś skopane z tym konkretnym egzemplarzem.
    > Jeśli iPhone4 i iPhone5 nie laguje w taki sposób to jak może
    > lagować iPhone5S który jest 2x szybszy od iPhone5?

    No zobacz internet twierdzi coś innego, nawet firma się przyznała
    do tego co jej zarzucają a fanboye dalej brną w jej obronę.
    Weź się ogarnij.

    Pozdrawiam

  • 194. Data: 2018-01-05 08:39:02
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-01-05 o 05:04, Pszemol pisze:

    > Albo skopany ten konkretny egzemplarz albo jakieś
    > błędne interpretacje - może testował gdy jeszcze
    > cała instalacja się nie zakonczyła?
    > Nowe iOSy ściągają upgrade aplikacji i instalują je
    > w tle - po takim restore z backupu faktycznie telefon
    > może przymulać jeśli idzie w tle ściąganie 2-3 apek
    > jednocześnie i instalacja 4tej. Takie rzeczy się nie
    > dzieją na codzień jednak - myślę że ktoś błędnie ocenia.

    Nie pierdol, takich przypadków jest sporo, nawet firma się
    przyznała a ty dalej zaklinasz rzeczywistość.

    Pozdrawiam

  • 195. Data: 2018-01-05 09:18:30
    Od: z <...@...pl>

    No to konkrety:

    Ajfony mają doskonale zaprojektowane zarządzanie energią i dlatego są
    warte tych pieniędzy TAK czy NIE?
    Ajfony zwolniły TAK czy NIE?
    Było to wynikiem celowego działania producenta TAK czy NIE?
    Nie dano możliwości wyboru użytkownikowi jak to jest powszechnie
    stosowane TAK czy NIE?
    Czy _nie zwolnienie_ spowodowałoby uszkodzenie sprzętu? TAK czy NIE?

    Kto ma ponieść konsekwencje zmiany funkcjonalności sprzętu i nie
    wywiązywania się z umowy przez producenta KLIENT czy PRODUCENT?

    Pokaż że masz jaja i odpowiedz TAK NIE

    A potem możesz sobie rozwija ćuzasadnienia wić dalej swoje dywagacje :-)

  • 196. Data: 2018-01-05 09:28:16
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-05 o 07:44, p...@g...com pisze:

    > rekompensaty nie bedzie tylko znizka na wymiane baterii

    Cała prawda całą dobę :-)

    Przyznam szczerze że rozważałem właśnie zakup ajfona 6. To taki mój
    kolejny etap poszukiwania idealnego telefonu a konkretnie jego rozmiaru
    :-)
    Jako że cały czas pracuję przy komputerach i oprócz muzyki mało
    eksploatuję smartfona to z częstym ładowaniem poradziłbym sobie.
    Ale teraz chyba się nie odważę.
    Przecież następnym razem mogą mi wyłączyć albo ograniczyć czasowo gps,
    blutufa czy jasność ekranu ;-)

  • 197. Data: 2018-01-05 10:29:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >zamiast jasno postawic sprawe uzytkownikom: masz opcje wlaczyc
    >ogranicznik
    >lub ryzykowac reboot przy slabej baterii,

    Hm ... my mamy emejzing technologie, u nas ogranicza sie samo :-)

    > do tego ta durna praktyka niewymiennych baterii i mamy kompromitacje
    > :-)
    >rekompensaty nie bedzie tylko znizka na wymiane baterii

    To w koncu sa wymienne czy nie ?

    2 lata na baterii ... nie jest to dobry wynik, ale tez nie jakis
    dyskwalifikujacy, pod warunkiem, ze bateria w znosnej cenie.

    J.

  • 198. Data: 2018-01-05 10:35:08
    Od: p...@g...com

    --To w koncu sa wymienne czy nie ?

    serwis wymieni zwykly ludek odpusci

    --2 lata na baterii ... nie jest to dobry wynik, ale tez nie jakis dyskwalifikujacy,
    pod warunkiem, ze bateria w znosnej cenie.

    89 EUR bylo teraz 29 (w tym robocizna) wiec oferta OK

  • 199. Data: 2018-01-05 10:42:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >--To w koncu sa wymienne czy nie ?
    >serwis wymieni zwykly ludek odpusci

    No slyszalesz Pszemola - bez 2 letniej umowy sie nie da (w USA), a
    wtedy telefon za grosze, wiec czemu nie wziac nowego, jeszcze lepszego
    ajfona :-)

    >--2 lata na baterii ... nie jest to dobry wynik, ale tez nie jakis
    >dyskwalifikujacy, pod warunkiem, ze bateria w znosnej cenie.
    >89 EUR bylo teraz 29 (w tym robocizna) wiec oferta OK

    A software zauwazy wymiane, czy nadal bedzie ograniczal ?
    Czy serwis zna tajemnicze kody :-)

    J.

  • 200. Data: 2018-01-05 10:46:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-05 o 10:42, J.F. pisze:
> [...]
    > telefon za grosze, wiec czemu nie wziac nowego, jeszcze lepszego ajfona :-)

    Nikt nie broni brać, złem jest to, że ten stary ląduje na śmietniku,
    zamiast być używany przez dziecko, czy jakiegoś bezdomnego.

    O tyle OK, o ile to, że do normalnego telefonu ludek kupi sobie baterię
    nie za 29 ojro, tylko za 29zł.

    > A software zauwazy wymiane, czy nadal bedzie ograniczal ?
    > Czy serwis zna tajemnicze kody :-)

    Dowiesz się za 5 lat przy okazji kolejnej afery. Oczywiście jeśli firma
    będzie jeszcze wówczas istniała.

    --
    Liwiusz