eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaOglądalność a reklamy › Oglądalność a reklamy
  • Data: 2016-04-17 16:21:32
    Temat: Oglądalność a reklamy
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pewnie wielu z Was wkurzają nachalne, monotonne, wkurzające w dużej
    dawce reklamy.
    Przypadkiem usłyszałem jak fachowcy od sprawdzania oglądalności wygadali
    się że blok reklamowy powoduje spadek oglądalności od 40 do 50%.
    O co tu chodzi? Reklamodawcy i nadawcy są debilami czy tylko
    niedoinformowanymi nieudacznikami? :-)
    Gdyby ograniczyć ilość reklam zyskali by wszyscy od widów przez nadawców
    po reklamodawców.

    Czy trzeba aż ustawy żeby te łajzy zatrybiły ;-)

    z

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: