eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaOglądalność a reklamy › Re: Oglądalność a reklamy
  • Data: 2016-04-17 22:07:35
    Temat: Re: Oglądalność a reklamy
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2016-04-17 o 16:21, z pisze:
    > Pewnie wielu z Was wkurzają nachalne, monotonne, wkurzające w dużej
    > dawce reklamy.
    > Przypadkiem usłyszałem jak fachowcy od sprawdzania oglądalności wygadali
    > się że blok reklamowy powoduje spadek oglądalności od 40 do 50%.
    > O co tu chodzi? Reklamodawcy i nadawcy są debilami czy tylko
    > niedoinformowanymi nieudacznikami? :-)
    > Gdyby ograniczyć ilość reklam zyskali by wszyscy od widów przez nadawców
    > po reklamodawców.
    >
    > Czy trzeba aż ustawy żeby te łajzy zatrybiły ;-)
    >

    Masz na myśli TV komercyjną czy państwową?



    --
    Pozdrawiam.

    Adam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: