  • 21. Data: 2011-07-08 22:30:59
    Temat: Re: Ograniczenie pr?dko?ci pod nazw? miejscowo?ci
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 08 Jul 2011 21:58:28 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > A jakie było końcowe orzeczenie?

    Uzasadnienie było w stylu "skoro oskarżony znał te rejony to wiedział że
    po drugiej strony ulicy jest droga dla rowerów, zatem brak znaków
    świadczących o jej istnieniu nie zwalnia go z jej używania".

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 22. Data: 2011-07-08 22:33:13
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 08 Jul 2011 22:02:16 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Poleconym? Rzuć skanem odpowiedzi... Można się poboksować...

    Drogą elektroniczną. Niechże poszukam tylko...

    O, mam, conieco tutaj kiedyś wkleiłem -
    http://pokazywarka.pl/cpr_gliwicka_rybnik/

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 23. Data: 2011-07-08 22:34:21
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 08 Jul 2011 21:58:28 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > No pewnie - skoro go widział to powinien poprawnie zinterpretować.

    Znaczy - "nie jest po prawej, więc mnie nie obowiązuje"? :)
    Bo ja właśnie tak bym zinterpretował.

  • 24. Data: 2011-07-08 22:44:17
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-08 22:34, MadMan pisze:

    > Znaczy - "nie jest po prawej, więc mnie nie obowiązuje"? :)
    > Bo ja właśnie tak bym zinterpretował.

    A ja wręcz przeciwnie - najwyraźniej inaczej mnie uczono przepisów
    oraz zasad współżycia społecznego.

    Bardzo mądre orzeczenie.

  • 25. Data: 2011-07-08 22:52:34
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 08 Jul 2011 22:44:17 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Bardzo mądre orzeczenie.

    Niezwykle mądre, płynie z niego przekaz "trzeba jeździć na pamięć, a
    znaki to tylko ozdobniki".

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 26. Data: 2011-07-08 23:12:11
    Temat: Re: Ograniczenie prędkości pod nazwą miejscowości
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 8 Jul 2011 09:54:56 +0200, "Robert_J" <d...@o...pl>
    wrote:

    >To ile on jechał? Szczerze mówiąc nie widziałem
    >miejscowości, w której obowiązuje mniej niż 40 na całym
    >terenie (może gdzieś jakiś ewenement jest), więc jeśli
    >jechał "kodeksowe" 50 to aż trudno uwierzyć że w ogóle go
    >zatrzymali. No, chyba że jechał 60-70, to wtedy już
    >przekroczenie jakieś jest ;-)).

    Takich miejscowości jest pełno na polskim wybrzeżu. W jednej z takich
    własnie przebywam, dodatkową atrakcją jest fotoradar, który siedzi w
    budzie już trzeci dzień.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 27. Data: 2011-07-08 23:12:29
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 8 Jul 2011 14:02:06 +0200, "Artur\(m\)" <m...@i...pl>
    wrote:

    >W mieście o północy nie mogli Cię ukarać

    Bo?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 28. Data: 2011-07-08 23:15:00
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-08 23:12, jerzu pisze:

    > Takich miejscowości jest pełno na polskim wybrzeżu.

    Z ograniczeniami poniżej 40 na całym terenie zabudowanym?

  • 29. Data: 2011-07-08 23:18:14
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 08 Jul 2011 23:15:00 +0200, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >Z ograniczeniami poniżej 40 na całym terenie zabudowanym?

    Z ograniczeniem _do_ 40 km/h.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 30. Data: 2011-07-08 23:18:38
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-08 22:52, MadMan pisze:

    > Niezwykle mądre, płynie z niego przekaz "trzeba jeździć na pamięć, a
    > znaki to tylko ozdobniki".

    Nieprawda. Nie wiem czy to zrozumiesz, ale po tym co napisałeś mam
    wątpliwości graniczące z pewnością...