  • 1. Data: 2011-12-29 00:06:36
    Temat: Omega B FL i lampki w drzwiach
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Pytanie do znawców tematu, może ktoś to przerabiał.
    Za cholerę nie mogłem wyciągnąć całej lampki z drzwi.
    Zawsze wyrwał się na początku z lampy przyklejony klosz.
    Klej Kropelka załatwiał sprawę.
    Tak na przyszłość. Może ktoś zna patent na bez destrukcyjny demontaż lampy bez
    wyrywania klosza?
    --
    Krzysiek

  • 2. Data: 2011-12-29 20:01:21
    Temat: Re: Omega B FL i lampki w drzwiach
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Tak na przyszłość. Może ktoś zna patent na bez destrukcyjny demontaż lampy
    > bez wyrywania klosza?

    ja tam nie wiem czy potrzebny jest patent. Wyciągasz z jednej strony,
    później wychodzi. Podważasz wkrętakiem i tyle. OIDP strona, którą należy
    wyciągać jako pierwszą była oznaczona takim małym wycięciem - ale dawno już
    Omegi nie mialem.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 3. Data: 2011-12-30 06:46:56
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Kuba (aka cita) napisał(a):
    > ja tam nie wiem czy potrzebny jest patent. Wyciągasz z jednej strony,
    > później wychodzi. Podważasz wkrętakiem i tyle. OIDP strona, którą należy
    > wyciągać jako pierwszą była oznaczona takim małym wycięciem
    Wyczaiłem po pierwszej lampce jak jest. Ale one tak ciasno siedzą w boczku że żadnej
    nie udało mi
    się całej wyciągnąć. Nawet sam bez klosza korpus siedzi bardzo mocno. Kłopot na
    początku jest taki
    że obwód klosza jest większy od korpusu, a bolce są w korpusie. I przy próbie ich
    wciskania i
    podważania do siebie, klosz sie odkleja. W sumie może i dla tego, że mocno nie był
    przyklejony.

    Domyślam się że prawidłowy ich demontaż powinien odbywać się po odkręceniu boczka i
    wypchnięciu ich
    od wewnątrz ręką.
    --
    Krzysiek