  • 1. Data: 2011-12-28 23:46:59
    Temat: kontrolka sprawdz silnik - uklad chlodzenia - hyundai trajet
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    ja od komputerow jestem wiec sie nie znam, ale podlaczalem sie
    ostatnio (chinski interfejs uzywany trzeci raz - zero
    doswiadczenia) do trajeta zeby pomoc zdiagnozowac 'kierownikowi'
    zapalajaca sie kontrolke silnika

    wyskakuja bledy p0115 p0135 p0141, jak wyczytalem dwa ostatnie sa
    powiazane z pierwszym

    pierwszy to blad czujnika temperatury, faktycznie, wskazuje -40
    czujnik (trzy piny) ma na lekko ogrzanym silniku ~120 ohmow
    miedzy dwoma pinami, trzeci wyglada na nieuzywany, na wtyczce
    miedzy tymi dwoma jest napiecie zblizone do tego co na
    akumulatorze, wpiecie w kostke rezystora ~150 ohm nie powoduje
    zadnej zmiany

    ciemno sie zrobilo wiec dalej bede patrzyl jutro, jakies podpowiedzi
    co sprawdzic?