  • 1. Data: 2012-12-26 09:33:24
    Temat: Opeł Vivaro/Renault Trafic - dobór opon zimowych
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Dzień Dobry.
    Auto jak w temacie; Vivaro jeździ na letnich oponach 205 65 R16C
    Czy opony zimowe mają być takie same, czy mogą/powinny być troszkę inne?
    Od kilku tygodni szukam opon do auta, jednak w tym rozmiarze jest dość
    mały wybór/szczególnie jeśli chodzi o opony faktycznie dostępne.
    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 2. Data: 2012-12-26 17:42:33
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]
    > Od kilku tygodni szukam opon do auta, jednak w tym rozmiarze jest dość mały
    > wybór/szczególnie jeśli chodzi o opony faktycznie dostępne.

    Jakie masz rozmiary tej felgi ?

    sz.

  • 3. Data: 2012-12-26 18:02:09
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 26 Dec 2012 17:42:33 +0100, "szufla" <b...@e...pl> wrote:

    >Jakie masz rozmiary tej felgi ?

    Pewnie szerokośc 6 cali. Taka sama jak u mnie w Masterze. Ciężko
    wchodzą na nią fabryczne 215ki.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280