  • 1. Data: 2012-12-26 09:31:01
    Temat: Fotoradard - zdjęcia przy zatrzymanym samochodzie
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Dzień Dobry,
    Jest sobie fotoradar na skrzyżowaniu w Tarczynie/DK7;
    -jadę i zmienia się światło, hamuje, jednak samochód zatrzymuje się na
    linii, może ciut dalej; czy dla tego zrobiło mi zdjęcie?
    Prędkość była odpowiednia(tam jest ograniczenie do 70km), jedyne co
    mogło byc źle to właśnie to przekroczenie linii, zdjęć zrobiło się trzy.
    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 2. Data: 2012-12-26 09:59:24
    Od: <5...@8...095924.invalid> (Tom N)

    BAREK w

    > Dzień Dobry,
    > Jest sobie fotoradar na skrzyżowaniu w Tarczynie/DK7;
    > -jadę i zmienia się światło, hamuje, jednak samochód zatrzymuje się na
    > linii, może ciut dalej; czy dla tego zrobiło mi zdjęcie?

    Dlatego.

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2012-12-26 11:11:40
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    W dniu 2012-12-26 09:59, (Tom N) pisze:
    > BAREK w

    > Dlatego.

    Ale mandatu nie ma , bo się chłopina zatrzymał?

  • 4. Data: 2012-12-26 11:15:01
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 26 Dec 2012 11:11:40 +0100, onarjusz <z...@o...pl> wrote:

    >Ale mandatu nie ma , bo się chłopina zatrzymał?

    Raczej tak. Miałem taką sytuację na tym samym skrzyżowaniu, ponad rok
    temu. Do dziś nie ma żadnego info od straszaków z Tarczyna.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2012-12-26 12:03:05
    Od: <8...@6...120305.invalid> (Tom N)

    onarjusz w

    > Ale mandatu nie ma , bo się chłopina zatrzymał?

    Mandatu nie, ale SM potrafi złożyć apelację od wyroku SR uniewinniającego
    kierującego od zarzucanego mu czynu niezastosowania sie do sygnalizatora S-1
    nadającego sygnał czerwony, pozwolę sobie zacytować komentarz kierującego:

    <cite>
    SM z uporem maniaka twierdzi, że przejechałem na czerwonym. Na pierwszym
    zdjęciu stoję przed przejściem dla pieszych chociaż jestem na nim, na drugim
    jestem za przejściem dla pieszych, chociaż też jestem na nim.
    Prędkości nie można mi przyporządkować bo na zdjęciu jest wiele samochodów.
    Przy zapalonym czerwonym świetle 3 samochody znajdują się za linią P 14
    (jeden tylko przednimi kołami).
    Najlepsze jest stwierdzenie na stronie 3 wywodu SM, że stworzyłem zagrożenie
    ponieważ przejechałem P14 (1 zdjęcie) i nadawany był sygnał zielony dla
    pojazdów na przeciwnym kierunku ruchu (patrz tył prawidłowo jadącego
    samochodu, który ma jeszcze do pokonania przynajmniej jeden pas ruchu -
    kierunek południe, pas rozdzielający jezdnię, cztery pasy ruchu-kierunek
    północny, ścieżkę rowerową i przejście dla pieszych.?

    Sygnał żółty jak zrozumiałem nadawany jest na tym skrzyżowaniu przez 3
    sekundy.

    Reakcja kierowcy + zadziałanie hamulców to ok.1 s, a hamowanie z prędkości
    50km/h przy opóżnieniu 5m/s2 to 3,3 sekundy co w sumie daje ponad 4 sekundy
    </cite>

    Skrzyżowanie Sikorskiego/Sobieskiego w DC, marzec 2012, kwiecień 2012 wizyta
    w SM i nieprzyjęcie mandatu, nakazowy lipiec 2012, sprzeciw lipiec 2012,
    wrzesień 2012 uniewinnienie w SR (zeznania kierującego i świadka), i
    apelacja SM, w toku.

    --
    'Tom N'

  • 6. Data: 2012-12-26 13:40:10
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    No właśnie hamowałem dość ostrożnie, z tyłu spały córka i żona.
    Faktycznie zatrzymało się auto ciut za daleko, więc je nawet cofnąłem.

    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 7. Data: 2012-12-26 16:39:00
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-12-26 12:03, (Tom N) wrote:

> [...]
    > nadającego sygnał czerwony, pozwolę sobie zacytować komentarz kierującego:

    Z tego co wrzuciles wychodzi ze ktos kompletnie przejechal linie
    warunkowego zatrzymania, a przeciez kodeks okresla ze zatrzymanie przy
    nadawanym czerwonym powinno nastapic przed linia jesli jest wyznaczona.
    I o to pewnie SM walczy.

    --

    memento lorem ipsum

  • 8. Data: 2012-12-26 20:10:09
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    onarjusz wrote:

    > Ale mandatu nie ma , bo się chłopina zatrzymał?

    Po to zrobil 3 zdjecia - na kazdym bedzie takie samo ujecie, wiec nie
    przejechal na czerwonym.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 9. Data: 2012-12-27 00:15:09
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 26 Dec 2012 09:31:01 +0100, BAREK napisał(a):

    > Dzień Dobry,
    > Jest sobie fotoradar na skrzyżowaniu w Tarczynie/DK7;
    > -jadę i zmienia się światło, hamuje, jednak samochód zatrzymuje się na
    > linii, może ciut dalej; czy dla tego zrobiło mi zdjęcie?

    Zdjęcia robi pewnie zawsze jak w chwili zapalania czerwonego coś się
    jeszcze w kadrze porusza.

    > Prędkość była odpowiednia(tam jest ograniczenie do 70km), jedyne co
    > mogło byc źle to właśnie to przekroczenie linii, zdjęć zrobiło się trzy.

    W Debrznie za niewyhamowanie na najkrótszy żółtym świata jest 300zł:
    http://emil-tv.pl/zdjecia/2011/09/czerwone-zdjecie-8
    84x390.jpg
    Tu do szczęścia zabrakło z metr...