  • 11. Data: 2015-03-20 18:18:22
    Temat: Re: Opinie o przejściówce mSATA-USB
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 20/03/2015 16:56, Jacek Maciejewski wrote:

    > I tak dyski mechaniczna odchodzą w przeszłość i za 10 lat nikt nie
    > będzie o nich pamiętał. A tyle to ten alegrowy kabelek u mnie pożyje :)

    Skoro o koszt się rozchodzi to IMO dużo lepszy efekt będzie jak kupisz
    śledzia z eSATA do tego komplet kabli, ale to pod warunkiem, że masz do
    czego podłączyć.

    Przykład
    http://www.dx.com/p/sata-to-esata-external-panel-sat
    a-power-cable-set-black-red-166895
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 12. Data: 2015-03-21 00:10:45
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> wrote in message
    > Używał ktoś takiego czegoś:
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=5082685143&msg=
    Obserwujesz+t%C4%99+ofert%C4%99.%3Cbr+%2F%3E%0ANie+p
    rzegap+jej+zako%C5%84czenia.+Ustaw+przypomnienie+w+z
    ak%C5%82adce+%3Ci%3E%3Ca+href%3D%22%2Fmyaccount%2Fwa
    tch.php%22%3ETrwaj%C4%85ce%3C%2Fa%3E%3C%2Fi%3E.&watc
    hed=1&msgtoken=2588db2f0d2284939d6df5b28ebc72fd553da
    4b654bb8a05ab6d91f2d6ed1ca0
    > Jeśli tak, proszę o opinię.

    Szkoda , że nie wykrywa dysków 3.5'' i w pierwszej chwili myslalem ze uszkodzony mi
    sie trafił.
    Jednak potem doczytałem - w aukcji faktycznie stoi jak byk że 2.5'' i z takimi działa
    bez pudła.

    A tak w sumie to z czego to wynika ? Wiekszy pobór pradu w [A] w 3.5'' ?

  • 13. Data: 2015-03-21 01:37:26
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-03-21 o 00:10, ggs pisze:
    > A tak w sumie to z czego to wynika ? Wiekszy pobór pradu w [A] w 3.5'' ?
    Pewnie dlatego, że brak napięcia 12V.

  • 14. Data: 2015-03-24 22:55:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ggs ggs_@_konto.pl ...

> [...]
    > faktycznie stoi jak byk że 2.5'' i z takimi działa bez pudła.
    >
    > A tak w sumie to z czego to wynika ? Wiekszy pobór pradu w [A] w 3.5''

    Dokładnie.
    Te ktore działają z 3,5 mają dodatkowe zasilanie.

  • 15. Data: 2015-03-24 23:37:34
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Budzik" napisał:

    > Dokładnie.

    Niedokładnie, a przez to myląco. Precyzyjną odpowiedź masz w poście kolegi
    "nadira".

    > Te ktore działają z 3,5 mają dodatkowe zasilanie.

    Jest to tzw drugi a i poniekąd trzeci rodzaj prawdy. Sama przejściówka może
    być bez dodatkowego zasilania. Wystarczy, że prawidłowe zasilanie otrzyma
    sam dysk.

    JoteR

  • 16. Data: 2015-03-25 01:37:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik JoteR u...@i...eu ...

> [...]
    >
    > Jest to tzw drugi a i poniekąd trzeci rodzaj prawdy. Sama przejściówka
    > może być bez dodatkowego zasilania. Wystarczy, że prawidłowe zasilanie

    No tak. :)

  • 17. Data: 2015-03-28 14:34:41

    Zupełnie jak CD-ROMy ;-))

    -----