  • 1. Data: 2010-10-22 09:08:11
    Temat: [Opony] wybrzuszenia ? zimowe Goodyear i inne
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    Witajcie,
    mam do Was pytanie jak to obecnie jest z oponami Goodyear, kiedyś (po 2000r)
    były bardzo wrażliwe na nasze drogi i szybko pojawiały się na nich
    wybrzuszenia (np na NCT5) co powodowało że leciały do śmietnika -oczywiście
    reklamacje były odrzucane, dlaczego pytam?
    wpadły mi w oko zimowe GY Ultragrip 7+ (rozmiar 205/55R16 ale to pewnie nie
    ma specjalnego znaczenia) i rozważam ich zakup ale wolałbym uniknąć
    kolejnego rozczarowania związanego z marką GY,
    alternatywnie biorę pod uwagę Dunlopa SP Winter Sport 3D i Nokiana WR G2,
    jeżeli macie jakieś opinie o w/w podrzućcie proszę,
    dzięki,

    brat

  • 2. Data: 2010-10-22 10:18:00
    Temat: Re: [Opony] wybrzuszenia ? zimowe Goodyear i inne
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 22 Oct 2010 09:08:11 +0200, bratPit[pr] napisał(a):

    > wpadły mi w oko zimowe GY Ultragrip 7+

    Dwa sezony użytkowane przeze mnie (ale bez jakichś wielkich przebiegów -
    i w miejszym rozmiarze 15`) - uważam je za najlepsze opony zimowe jakie
    miałem (kilka kpl. już udało mi się zużyć). Neutralna w codziennej
    jeździe (nawet na mokrym daje sobie radę), cicha (nie zauważyłem w nich
    tendencji np. do 'ząbkowania'), z dużą siłą uciągu na śliskim pod górkę.
    O pozostałych Ci nic nie powiem - nie dane mi było ich używać.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 3. Data: 2010-10-22 10:21:50
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > tendencji np. do 'ząbkowania'), z dużą siłą uciągu na śliskim pod górkę.
    > O pozostałych Ci nic nie powiem - nie dane mi było ich używać.

    cenna opinia,
    dzięki

    brat

  • 4. Data: 2010-10-22 10:28:21
    Temat: Re: wybrzuszenia ? zimowe Goodyear i inne
    Od: BearBag <c...@g...com>

    moge napisać o swoich przejściach z modelem Ultragrip:
    -szybko sciera sie guma - po trzech sezonach po ok 6tys na zime,
    bieznika ubylo wiecej niż pół
    - w czwartym roku na dwoch wyskoczyly buły i poszly na śmietnik
    Ogolnie nie widze zalet w porownaniu do taniej dębicy frigo ktore
    uzytkuje na innych autach.

  • 5. Data: 2010-10-22 10:55:14
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > moge napisać o swoich przejściach z modelem Ultragrip:
    > -szybko sciera sie guma - po trzech sezonach po ok 6tys na zime,
    > bieznika ubylo wiecej niż pół

    wiesz, przy letnich Yokohamach które znikają w oczach praktycznie każde inne
    są bardzo odporne na ścieranie ;-)

    > - w czwartym roku na dwoch wyskoczyly buły i poszly na śmietnik

    kurde co oni robią w tym GY, widzę że pod tym względem nic się nie zmieniło
    :/

    > Ogolnie nie widze zalet w porownaniu do taniej dębicy frigo ktore
    > uzytkuje na innych autach.

    ja jednak odczuwam wyraźne różnice w oponach i uważam, że jeżeli można sobie
    pozwolić to warto kupować droższe opony (niekoniecznie najdroższe bo cena
    wcale nie równa się jakości),

    brat

  • 6. Data: 2010-10-22 16:06:54
    Od: daxus <d...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-22 10:55, bratPit[pr] pisze:

> [...]
    >
    > ja jednak odczuwam wyraźne różnice w oponach i uważam, że jeżeli można
    > sobie pozwolić to warto kupować droższe opony (niekoniecznie najdroższe

    takie testy - niemierzalne, nieporównywalne to można sobie wiecie gdzie
    wsadzić :)

  • 7. Data: 2010-10-22 22:27:57
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Rumuńskie?

    -----

  • 8. Data: 2010-10-22 23:46:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 22 Oct 2010 22:27:57 +0200 osobnik zwany ąćęłńóśźż
    wystukał:

    > Rumuńskie?
    >

    > -----

    > zmieniło

    zrób coś z tym cytowaniem bo oczy wypadają

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2010-10-23 09:11:23
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-10-22 23:46, masti pisze:
    > Dnia pięknego Fri, 22 Oct 2010 22:27:57 +0200 osobnik zwany ąćęłńóśźż
    > wystukał:

    > zrób coś z tym cytowaniem bo oczy wypadają

    Nic nie zrobi. To idiota z gatunku "będę robił na złość wszystkim". I
    robi, nie tylko tu, ale na wielu innych grupach.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 10. Data: 2010-10-26 14:55:13
    Od: omega_fan <o...@n...org>

> [...]
    > alternatywnie biorę pod uwagę Dunlopa SP Winter Sport 3D i Nokiana WR G2,
    > jeżeli macie jakieś opinie o w/w podrzućcie proszę,

    Kupilem UG 7+ (165/70 R14) zonie przed zeszla zima, przejezdzila do
    marca i teraz znowu ma zalozone od 2 tygodni. Powiem tak: pelen zachwyt.
    Ciut glosniejsze od letnich, na suchym spoko, na mokrym tez dobrze, na
    sniegu - rewelacja. Zuzycia nie zauwazylem, ale tez auto jezdzi tylko po
    miescie i przebiegi raczej symboliczne.

    Gdybym mial jeszcze raz kupowac, zastanawialbym sie tez nad Continental
    TS830 - w testach rownie dobra jak GY.