  • 1. Data: 2010-10-22 09:02:49
    Temat: Przestrzeganie PoRD
    Od: Jelonkowaty <a...@t...pl>

    Witam.
    Jak myślicie? Wolno policji stać w takim miejscu z FR? Zatoczka autobusowa
    z przystankiem.
    http://img228.imageshack.us/img228/6268/06zakryte.jp
    Nieoznakowana Skoda Octavia, w środku siedział jeden misiek i jakaś babka
    trzymająca ekran z obrazem z FR.

  • 2. Data: 2010-10-22 11:24:55
    Temat: Re: Przestrzeganie PoRD
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 22 Oct 2010 09:02:49 +0200, Jelonkowaty napisał(a):

    > Jak myślicie? Wolno policji stać w takim miejscu z FR? Zatoczka autobusowa
    > z przystankiem.
    > http://img228.imageshack.us/img228/6268/06zakryte.jp

    Po to są policją, by mogli robić takie rzeczy. Straż pożarna jak ma gasić
    chałupę, to nie szuka wolnego miejsca na parkingu tylko stawia wóz tam
    gdzie im wygodnie :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 3. Data: 2010-10-22 12:26:34
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Jelonkowaty" <a...@t...pl> wrote in message
> [...]
    > http://img228.imageshack.us/img228/6268/06zakryte.jp
    > Nieoznakowana Skoda Octavia, w środku siedział jeden misiek i jakaś babka

    Nie stoja w zatoczce, tylko na chodniku i widac tam dobre 1.5 metra dla
    pieszych. To o co wlasciwie chodzi?

    Pozdrawiam
    kamil

  • 4. Data: 2010-10-22 14:19:37
    Od: Jelonkowaty <a...@t...pl>

    Dnia Fri, 22 Oct 2010 11:26:34 +0100, kamil napisał(a):

    > Nie stoja w zatoczce, tylko na chodniku i widac tam dobre 1.5 metra dla
    > pieszych. To o co wlasciwie chodzi?

    Art 49 p 9

  • 5. Data: 2010-10-22 15:46:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jelonkowaty" <a...@t...pl> napisał w
    > Jak myślicie? Wolno policji stać w takim miejscu z FR? Zatoczka
    > autobusowa
    > z przystankiem.

    Jeden policjant nalazuje drugiemu tu stanac, a polecen policjanta
    kierowca ma sluchac i realizowac nawet jak sa sprzeczne z
    przepisami ogolnymi :-)

    > http://img228.imageshack.us/img228/6268/06zakryte.jp

    Ale czemu numer zamazany ? :-)

    > Nieoznakowana Skoda Octavia, w środku siedział jeden misiek i
    > jakaś babka
    > trzymająca ekran z obrazem z FR.

    mieszany patrol policji-SM ?

    J.

  • 6. Data: 2010-10-22 17:31:50
    Od: Borg <b...@o...pl>

    > Ale czemu numer zamazany ? :-)

    no właśnie też nie kumam, osiołków co wszystkie numery zamazują, chyba
    że na co dzień w swojej bryce też mają zamazane

    co to za durna moda??

  • 7. Data: 2010-10-22 17:40:59
    Od: Jelonkowaty <a...@t...pl>

    Dnia Fri, 22 Oct 2010 17:31:50 +0200, Borg napisał(a):

    > no właśnie też nie kumam, osiołków co wszystkie numery zamazują, chyba
    > że na co dzień w swojej bryce też mają zamazane
    >
    > co to za durna moda??

    Paradoksalnie sam jestem przeciwnikiem zakrywania tablic przez userów w
    internecie. A czemu w tym przypadku zamazałem? Nie wiem, może wziąłem
    przykład z programu Uwaga pirat. :-P

  • 8. Data: 2010-10-22 17:53:44
    Od: Borg <b...@o...pl>

    > Paradoksalnie sam jestem przeciwnikiem zakrywania tablic przez userów w
    > internecie. A czemu w tym przypadku zamazałem? Nie wiem, może wziąłem
    > przykład z programu Uwaga pirat. :-P

    Mnie jeszcze wkurza moda na pikselowanie w TV logotypów firm itp.

  • 9. Data: 2010-10-22 20:48:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 22 Oct 2010 17:53:44 +0200 osobnik zwany Borg wystukał:

    > Mnie jeszcze wkurza moda na pikselowanie w TV logotypów firm itp.

    a co nie płacą z a reklamę to nie pokazują

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 10. Data: 2010-10-22 20:53:28
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 22 Oct 2010 17:31:50 +0200, Borg wrote:
    >no właśnie też nie kumam, osiołków co wszystkie numery zamazują, chyba
    >że na co dzień w swojej bryce też mają zamazane
    >co to za durna moda??

    moda dobra, tylko nie w tym przypadku :-)

    J.