    From: Piotr Ciazynski <p...@o...eu>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Optymalne urządzenie wielofunkcyjne pod Ubuntu
    Date: Sun, 29 Mar 2009 12:38:58 +0200

    Witam Uprzejmie.
    Chciałbym kupić urządzenie wielofunkcyjne, tzn. drukarkę ze skanerem.
    Zależy mi na tym, by kupić jak najtaniej i by eksploatacja była możliwie
    tania, dobrze by było, gdyby również szybkość skanowania była duża, oraz
    by skaner posiadał możliwość skanowania slajdów. Drukarka atramentowa.
    Zależy mi po prostu na tym by urządzenie było dobrej jakości w stosunku
    do ceny i by było sprawne. Jeszcze zależało by mi na tym by Ubuntu Linux
    8.04 wspierał to urządzenie. Czy ktoś może zetknął się z takim
    urządzeniem i mógłby je polecić?