  • 1. Data: 2009-04-17 00:01:27
    Temat: Orange TV - o co w tym chodzi?
    Od: s...@a...pl

    Witam,

    moze ja jestem malo inteligentny. Czytalem o tym pare razy ze jest taka usluga.
    Wlasnie probowalem znalezc konkretne informacje na stronie Orange, ale mi sie
    nie udalo. Nie znalazlem opisu uslugi. Znalazlem regulamin z ktorego wynika ze
    po wykupieniu mam 1200 minut. Ale na co? Przez jaki APN. Jakie programy sa
    dostepne? Jak sie je wybiera? Czy to prawda ze jest m.in. TVN24? Czy to kosztuje
    19zl/mc? Nie koliduje z innymi pakietami data? Jest dostepne we wszystkich
    ofertach Oragne, rowniez prepaid?

    Przepraszam, tak duzo pytan, ale nie potrafie znalezc zadnej odpowiedzi na
    stronie Orange. :(

    Pytanie do uzytkujacych, rozumiem ze na komorkach nawet z wiekszym ekranem
    wyglada niezle, a gdy korzystam z tego apn z laptopa? Obraz wciaz w miare
    wyrazny czy pikseloza?

    Dziekuje bardzo i pozdrawiam,