  • 1. Data: 2009-04-16 17:28:21
    Temat: PTC -- pakiety internetowe dla G1?
    Od: Kubaj <kubaj@invalid.>

    Darzbór*,
    w oczkiewaniu na Googlephone z Ery pozwolono mi dobrać do niego taryfę
    biz. Standardowa ma 500 MB transferu (EDGE|UMTS) w pakiecie.
    W alternatywnych dostęp trzeba zakontraktować w pak. int.: oper daje 50
    MB albo 500 MB transferu/m-c. Czy to racjonalne?
    Pytanie do korzystających: ile transferu wykorzystuje ten fon, szacując,
    do normalnego działania?
    Czy G1 wspiera (rozsądnie) jakąś telefonię VoIP?
    TIA

    --
    Kubaj
    * - Nie, nie sprzyjam myśliwym.

  • 2. Data: 2009-04-17 11:04:13
    Temat: Re: PTC -- pakiety internetowe dla G1?
    Od: "Luke " <m...@g...pl>

    > W alternatywnych dostęp trzeba zakontraktować w pak. int.: oper daje 50
    > MB albo 500 MB transferu/m-c. Czy to racjonalne?

    Zależy od taryfikacji. Jeżeli przebiega ona co 100kB, to nie jest racjonalne.
    Chyba, że G1 potrafi utrzymać aktywne połączenie non-stop.

    --
    Luke

  • 3. Data: 2009-04-17 18:53:09
    Od: Kubaj <kubaj@invalid.>

    Użytkownik Luke napisał:
    > Zależy od taryfikacji. Jeżeli przebiega ona co 100kB, to nie jest racjonalne.
    < />

    > Chyba, że G1 potrafi utrzymać aktywne połączenie non-stop.
    Zdaje się, że to immanentna jego cecha.
    Dzięki za wskazówkę.

    --
    Kubaj