  • 1. Data: 2009-04-17 00:10:35
    Temat: Play Fresh - dwa pytania
    Od: s...@a...pl

    Witam,

    nie wiem nastepujacych rzeczy:

    1) Ktos do mnie dzwoni i nagrywa sie na poczte. Nic nie mowi. Ja dostaje smsa i
    odzwaniam na poczte. Mam opcje "oddzwon". Ale czy jest mozliwosc odsluchania
    naglowka wiadomosci, tak zeby byl podany numer telefonu ktory dzwoni. Bo bardzo
    nie lubie oddzwaniac i zaczynac rozmowy od "ktos do mnie dzwonil z tego numeru",
    jak to ktos kogo powinienem kojarzyc... Czy mi sie wydaje czy nie ma mozliwosci
    poznania numeru dzwoniacej osoby przed ewentualnym oddzwonieniem. Moze jestem
    nietypowym uzytkownikiem ale dla mnie to bardzo duza wada szczegolnie od kiedy
    moim glownym simem jest PLAY.

    2) 3 pakiety "100 minut": w ciagu ostatniego miesiaca aktywowalem trzy takie
    pakiety, ostatni 11 dni temu. jak poznac date od kiedy bede mogl aktywowac
    nastepny? bo kod "*105#" podaje date waznosci 30 dni od ostatniego doladowania.
    czy faktycznie ladujac co sredno 11 dni moge uruchomic nastepny pakiet po 52
    dniach od aktywowania pierwszego? to by bylo bardzo smutne. a jesli moge
    doladowac 30 dni od pierwszego doladowania, to jak sprawdzic kiedy ono nastapilo
    jesli nie pamietam tej informacji?

  • 2. Data: 2009-04-17 06:14:16
    Temat: Re: Play Fresh - dwa pytania
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    s...@a...pl pisze:
> [...]
    > doladowac 30 dni od pierwszego doladowania, to jak sprawdzic kiedy ono nastapilo

    na koncie play można zobaczyć ile pakietów w miesiącu jest do kupienia w
    opcji usługi, nigdzie tego nie piszą kiedy można kupić następny pakiet
    az

  • 3. Data: 2009-04-17 07:14:48
    Od: BearBag <c...@g...com>

    zalogowac sie do play24 ?