  • 91. Data: 2010-11-14 11:18:24
    Temat: Re: Orange, aneks do umowy
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu N 14 11 2010 12:05, p...@o...pl pisze:

    > mowilem Ci bys na sile nie tlumaczyl ulomnosci sieci.
    >
    > Nie polaczysz sie z siecia plus tam gdzie jest dobry zasieg play

    Głupoty opowiadasz.

    >, dopiero jak
    > wyjedziesz poza miasto play pozwoli na roaming, a nie musze chyba mowic ze
    > istnieje wiele sytuacji chwilowej utraty zasiegu (garaz podziemnny, wylaczenie
    > telefonu) co spowoduje ze nawet jak zlapiemy roaming to bedac w duzym miescie po
    > utracie zasiegu do niego nie powrocimy.

    Bo Ty tak powiedziałeś?

    > I Twoj pakiecik wtedy si enie liczy i
    > leci juz kasa za internet w sieci play. Chyba ze masz DWA PAKIETY

    Jak długo i w jakim mieście korzystasz z play?

    --
    ALEX CloneTrooper

  • 92. Data: 2010-11-14 16:07:23
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-14 12:18, ALEX pisze:

    > Głupoty opowiadasz.'

    to sproboj sie zalogowac do plusa z play w sopocie w centrum, robilem to
    wielokrotnie w play fresh, na poczatku przechodzilo pozniej zablokowali
    te mozliwosc, wpisz sobie zreszta temat w google zobaczysz ze setek osob
    to dotyczy

    > Bo Ty tak powiedziałeś?

    nie, bo ja tego doswiadczylem i jak bylem ciekawy powodu to po wpisaniu
    w google tematu wyszlo na to ze nie tylkko mnie problem dotyczy:
    http://zrobieniwplaya.prv.pl/2010-03-23-Blog-PLAY.ht
    ml

    http://pdaclub.pl/forum/operatorzy-gsm/play-wybieran
    ie-recznie-operatora-na-plus/

    http://www.mojplay.pl/topic/8159-sies-playplus/

    http://www.google.pl/#sclient=psy&hl=pl&q=play+nie+m
    og%C4%99+si%C4%99+zalogowa%C4%87+do+sieci+plus&aq=f&
    aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&pbx=1&fp=50fb086e263e247a

    > Jak długo i w jakim mieście korzystasz z play?

    wystarczajaco by zauwazyc ten blad (celowe dzialanie?)

    http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl
    /
    http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.
    pl/

  • 93. Data: 2010-11-15 10:00:55
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 11/13/2010 07:53 PM, p...@o...pl wrote:
    > zi&#197;&#8218;em. 7 sekund od wyj&#197;&#8250;cia z outboxa gmaila do
    powiadomienia na

    > juro wrzuce filmik na youtube jak to w blackberry wyglada,
    > wtedy Tytez sie pochwalisz zobaczymy co lepiej chodzi.
    >
    > Zalozenie telefon nie moze byc w stanie aktywnosci,
    > czyli wygaszony ekran , wlaczony ekran glowny a nie program pocztowy.

    No tak to działa. Telefon mam w kieszeni, wygaszony, a maile przychodzą.
    Zupełnie jak n lat temu działały bez proszenia operatorów
    'dacie blackberry dla prywatnych userów, please, please?'.

    M.

    PS:rozwala mnie ta wiara w to że push email działa tylko na BB...

  • 94. Data: 2010-11-15 10:01:42
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 11/13/2010 07:57 PM, p...@o...pl wrote:
> [...]
    mojego oczekiwania to czas na _wyj&#197;&#8250;cie_
    na pomylone i wycofaÄ&#8225; siÄ&#8482;

    po&#197;&#8218;Ä&#8230;czenia nie potrzebuje

    > no na pewno nie na takiej zasadzie,
    > http://www.nokia.pl/produkty/technologie/mobilna-poc
    zta-elektroniczna/jak-to-dziala

    > (looknij na samym dole).

    Wybacz, bardziej wierzę ludziom którzy potrafią cytować poprawnie
    zadeklarowane polskie literki.

    M.

  • 95. Data: 2010-11-15 19:22:13
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu N 14 11 2010 17:07, Kotlet pisze:

    > to sproboj sie zalogowac do plusa z play w sopocie w centrum,

    W Łodzi w centrum loguję się do czego chcę: Play, Plus, 2G, 3G.
    Osobiście preferuję Play, bo Plus to jedno wielkie nieporozumienie.

    robilem to
    > wielokrotnie w play fresh, na poczatku przechodzilo pozniej zablokowali
    > te mozliwosc,

    SOA#1

    wpisz sobie zreszta temat w google zobaczysz ze setek osob
    > to dotyczy

    I jak przeczytam te teksty to mi w Łodzi nagle przestanie działać Play?

    > nie, bo ja tego doswiadczylem

    A ja nie -> dobra rada zlej Plus ciepłym. Play via Play jest
    nieporównanie sensowniejszy.

    > wystarczajaco by zauwazyc ten blad (celowe dzialanie?)

    W Play jestem od początku i zero problemów. Widać w różnych Playach jesteśmy

    --
    ALEX CloneTrooper

  • 96. Data: 2010-11-16 14:35:17
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    > W Łodzi w centrum loguję się do czego chcę: Play, Plus, 2G, 3G.
    > Osobiście preferuję Play, bo Plus to jedno wielkie nieporozumienie.

    to moze łódź centrum nie ma blokady, co nie zmienia faktu ze w wielu
    miejscach jest, byc moze jestes w slabym zasiegu anteny playa, dlatego
    dopuszcza na polaczenie.

    Zauwaz ze wypowiadasz sie w galezi w ktorej nie tyle wychwalam plus co
    pisze o problmeach z pakietem internetowym dzialajacym w roamingu plusa
    ktory mi polecil przedmowca.
    I problem polega na tym ze ten pakiet jest gowno warty bo nie zawsze da
    sie z roamingu skorzystac.

    > I jak przeczytam te teksty to mi w Łodzi nagle przestanie działać Play?

    jw. Stan pod nadajniekiem plusa i zobaczymy, ja wlasnie teraz probuje
    siec zmienic i dupa, loguje sie do plusa i za chwile blad dostepu.
    (na roznych telefonach) i podtrzymuje by uzywac internet w play w calym
    kraju trzeba miec dwa osobne pakiety internetowe co jest totalnym
    kretynstwem

    > A ja nie -> dobra rada zlej Plus ciepłym. Play via Play jest
    > nieporównanie sensowniejszy.

    jw. nie wiem czy wylapujesz tylko wiadomosci gdzie ktos mowi zle rzeczy
    o play czy nie, ale warto spojrzec w jakim kontekscie one padaja

    > W Play jestem od początku i zero problemów. Widać w różnych Playach
    > jesteśmy

    tak to sobie tlumacz.

  • 97. Data: 2010-11-16 14:36:06
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    bardziej wierzysz zaslepionemu wplay screamerowi niz konkurencji
    BlackBery ? Ja podalem adres do oficjalnej strony nokii

  • 98. Data: 2010-11-16 14:37:10
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

> [...]
    >

    > M.
    >
    > PS:rozwala mnie ta wiara w to że push email działa tylko na BB...

    zebysmy mieli jasnosc czym jest Push Mail, na przykladzie mojego
    blackberry, jakosc filmu marna bo mialem ustawione na mms:

    http://www.youtube.com/watch?v=E8zfgZ0YZ6M

    a teraz Ty pochwal sie jak to dziala push mail na androidzie.

  • 99. Data: 2010-11-16 16:54:39
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu Wt 16 11 2010 15:35, Kotlet pisze:

    > to moze łódź centrum nie ma blokady, co nie zmienia faktu ze w wielu
    > miejscach jest, byc moze jestes w slabym zasiegu anteny playa, dlatego
    > dopuszcza na polaczenie.

    Mam Playa w śródmieściu i miałem na Widzewie. Nie czaję o czym nawijasz.

> [...]
    > ktory mi polecil przedmowca.
    > I problem polega na tym ze ten pakiet jest gowno warty bo nie zawsze da

    SOA#1

    > jw. nie wiem czy wylapujesz tylko wiadomosci gdzie ktos mowi zle rzeczy
    > o play czy nie, ale warto spojrzec w jakim kontekscie one padaja

    > tak to sobie tlumacz.

    Nie moja to wina że mi *działa*

    --
    ALEX CloneTrooper
    Morgwyn of Ravenscar: Meine Ehre heisst Treue.

  • 100. Data: 2010-11-16 17:30:05
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    > Nie moja to wina że mi *działa*

    nie Twoja to wina ale nie wypada mowic o bredniach jezeli setkom innym
    nie dziala . Na 90% jestes na tyle daleko od ichniejszego nadajnika ze
    pozwalaja na roaming.